Oh, die tyfuslange rijen, stervensirritantquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
H&M heeft leuk spul, maar ik HAAAAAAAT die winkel. Dikke rotzooi daar altijd. Onmeunige rijen voor de pashokjes en dan ben je er eindelijk, stinkt dat hele pashokje naar deo/zweet
Groningen is lang niet gekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:38 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nee van dat winkelaanbod in Nederland wordt je vrolijk.
Nee, dat is chill hoor!quote:
Wat ik van amsterdam hoor is dat het nogal breed opgezet is en veel lopen isquote:
Een dagje in de stad rondslenteren vind ik ook niet erg.quote:
Amsterdamquote:
Jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh, die tyfuslange rijen, stervensirritant
Nee ik ook niet, ik vind dat leuker dan online winkelen, maar soms is het echt handigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een dagje in de stad rondslenteren vind ik ook niet erg.
Ik ook niet hoor, maar op een zaterdag in de H&M leuke dingetjes zoeken vind ik echt niks aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een dagje in de stad rondslenteren vind ik ook niet erg.
Slaapzak meenemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Amsterdam. Je komt alleen tijd tekort als je daar rondloopt
.
Dat met die hokjes bezet houden heb ik nog nooit meegemaakt, thank gokquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja
En dan van die teringpubers (oeps, ik zit in PUB) die elkaars hokje dan bezet gaan houden, zodat je echt een half uur in de rij staat om 1 ding aan te passen
Heb trouwens ook wel truites gepast in een hoekje van de H&M, maar broeken enzo wil ik toch wel in een hokje doen
Zaterdagenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar op een zaterdag in de H&M leuke dingetjes zoeken vind ik echt niks aan
Moet je ook niet op zaterdag gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar op een zaterdag in de H&M leuke dingetjes zoeken vind ik echt niks aan
Omdat het te druk isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan moet je zoveel sjouwen.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Renesite het volgende:
Sowieso ga ik altijd naar een stad in een suburb van Groningen, Roden
Ook een toffe winkel in de stad gevonden tho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |