Oh, die tyfuslange rijen, stervensirritantquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
H&M heeft leuk spul, maar ik HAAAAAAAT die winkel. Dikke rotzooi daar altijd. Onmeunige rijen voor de pashokjes en dan ben je er eindelijk, stinkt dat hele pashokje naar deo/zweet
Groningen is lang niet gekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:38 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nee van dat winkelaanbod in Nederland wordt je vrolijk.
Nee, dat is chill hoor!quote:
Wat ik van amsterdam hoor is dat het nogal breed opgezet is en veel lopen isquote:
Een dagje in de stad rondslenteren vind ik ook niet erg.quote:
Amsterdamquote:
Jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh, die tyfuslange rijen, stervensirritant
Nee ik ook niet, ik vind dat leuker dan online winkelen, maar soms is het echt handigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een dagje in de stad rondslenteren vind ik ook niet erg.
Ik ook niet hoor, maar op een zaterdag in de H&M leuke dingetjes zoeken vind ik echt niks aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een dagje in de stad rondslenteren vind ik ook niet erg.
Slaapzak meenemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Amsterdam. Je komt alleen tijd tekort als je daar rondloopt
.
Dat met die hokjes bezet houden heb ik nog nooit meegemaakt, thank gokquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja
En dan van die teringpubers (oeps, ik zit in PUB) die elkaars hokje dan bezet gaan houden, zodat je echt een half uur in de rij staat om 1 ding aan te passen
Heb trouwens ook wel truites gepast in een hoekje van de H&M, maar broeken enzo wil ik toch wel in een hokje doen
Zaterdagenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar op een zaterdag in de H&M leuke dingetjes zoeken vind ik echt niks aan
Moet je ook niet op zaterdag gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar op een zaterdag in de H&M leuke dingetjes zoeken vind ik echt niks aan
Omdat het te druk isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan moet je zoveel sjouwen.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Renesite het volgende:
Sowieso ga ik altijd naar een stad in een suburb van Groningen, Roden
Ook een toffe winkel in de stad gevonden tho
I know, maar dan heb ik wel vrij en tijd enzoquote:
Ben een groot fan van uitslapenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef -SG- het volgende:
Of heel vroeg. Is het meestal ook niet zo druk.
Voor mannen hebben ze altijd wel leuke boxersquote:
Dat doe ik 'm niet aan.quote:
Den Bosch.quote:
Afgezien van Groningen en de wat half kleinere gemeentestadjes eromheen is er niet veel. Assen zuigt stierenballen evenals Drachten.. Leeuwarden is ver en klein en Zwolle... is gelijk weer een uur rijdenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:48 schreef Jotcha het volgende:
Wij hebben eigenlijk geen vaste plaats om te winkelen. Vind den Bosch wel leuk, en het centrum van Nijmegen is helemaal
HC is echt niks aan, daar zit alleen een V&D en H&Mquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoog catharijne bedoel je dan? Vind dat niet zo super
Waar moet je dan wezen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
HC is echt niks aan, daar zit alleen een V&D en H&M
Nee man.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoog catharijne bedoel je dan? Vind dat niet zo super
En een McDonalds.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
HC is echt niks aan, daar zit alleen een V&D en H&M
Macquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom gewoon nooit bij de McDonaldsBen geloof ik de enige
Ik vind het goed te etenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
OMG een medestanderquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:59 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
MacDonals
fucking goor eten en ze herhalen om de 30 sec een onzinreclamebericht wat je serieus hersenspoelt.
Als ik 5 keer in een jaar bij de Mc kom is het al veel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben er ook in geen maanden geweest hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Biefstukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:01 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ja, ik ben toch meer van een net restaurant, goede sfeer, lekker eten.
Ja, maar mcdonalds voer voor tussendoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:01 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ja, ik ben toch meer van een net restaurant, goede sfeer, lekker eten.
Ik wil het wel opetenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef LOVExMUSIC het volgende:
ieeell, wij eten vanavond Nasi!
echt gatver gatver gatver
Chickenwrap.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
Wat trouwens WEL lekker is de van McDonalds is de Sunday Ice ofzo
Ik macaroniquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef LOVExMUSIC het volgende:
Die met chocoladesausquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef Jojoortje het volgende:
Wat trouwens WEL lekker is de van McDonalds is de Sunday Ice ofzo
Mijn moeders Nasiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef LOVExMUSIC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |