Die heb ik allang man!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:28 schreef Florian_ het volgende:
Vast net zo'n anticlimax als de nooit gemaakte naaktfoto's van SHE
Geduld is een schone zaak zeggen ze dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:44 schreef Armageddon het volgende:
Heb d'r nog niet online gezien. Komt vanzelf.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Houzer het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak zeggen ze dan.
Maar als je zo lam bent dat je de hele plee onder schijt en kotst, en je moet in je eigen uitwerpselen wachten op hulp, dan is geduld niet bepaald een schone zaak.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:28 schreef Florian_ het volgende:
Vast net zo'n anticlimax als de nooit gemaakte naaktfoto's van SHE
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef Mirjam het volgende:
ik leg graag mijn hoofd ten ruste tussen haar weelderige boezem
Ik zie liever dat er er eten tussen laat vallen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef Mirjam het volgende:
ik leg graag mijn hoofd ten ruste tussen haar weelderige boezem
tieten met loepia`squote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:49 schreef static het volgende:
[..]
Ik zie liever dat er er eten tussen laat vallen.
Hè handige Shmoops.

Dat komt omdat veel mensen haar niet kennen, zij is op de achtergrond aanwezig maar dan wel nadrukkelijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:21 schreef Prosac het volgende:
Loopt niet echt storm dit Shmoopy adoratie topic.
Het is een knappe dame dat zonder meer, maar ook nog eens een fijne dame om mee te praten en een goed gesprek meer te houden (al heb ik daar helaas geen tijd voor gehadquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:26 schreef Liquidootje het volgende:
Ik lees inderdaad regelmatig dat ze onwijs mooi is. Nooit kunnen bevestigen helaas. Tvp voor de pics. Copycat was al een fijne onthulling dus ik verwacht heel veel![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |