Ook een goed schrijver trouwens. "In Europa" is schitterend.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Geert Mak?
Als je je password geeft wel.quote:
Neenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:14 schreef starla het volgende:
nixon?
bugger -_-quote:
Als je instelt dat een pw niet nodig is wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:16 schreef BasOne het volgende:
[..]
bugger -_-
Je kan toch een link geven naar een album of ben ik nu gek
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:19 schreef tomtomaat het volgende:
Tom Clancy?
Ah gevindquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je instelt dat een pw niet nodig is wel.
Het werkt. Thx !quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:23 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ah gevind
Enjoy
5 mei defilee Wageningen, By BasOne
Alleen in de verkeerde volgorde, van achter naar voor![]()
Nouja... ok dan
Puntenstand deeltje 1536quote:
quote:* In Noord-Korea werd Kim Il Sung opgevolgd door zijn zoon Kim Jong Il
* In Congo-Kinshasa werd Laurent-Désiré Kabila opgevolgd door zijn zoon Joseph Kabila
* In Cuba Fidel Castro en zijn opvolger en broer Raúl Castro.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:34 schreef BasOne het volgende:
Oh, en speciaal voor Ofyles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En excuses voor de onderbrekingen
Geeft niks. Wel erg "apart" dat de organisatie geen Libanon en Bosnie veteranen wilde laten mee lopen, maar wel V&V Klassen heeft toegelaten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:34 schreef BasOne het volgende:
Oh, en speciaal voor Ofyles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En excuses voor de onderbrekingen
Niet zo zeer niet wilden, de Prinses Irene brigade was er ook niet, de MILVA's en de scouting groepen, de KNIL maar 20 man, 101ste Airborne (US), 1ste Airborne (UK), Keep em rolling motoren en AA trucks, 4 en 5 mei vereniging maar met 10 man hooguit, franse vreemdelingen legioen en nog een tal van anderen die normaal wel meelopen waren er niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geeft niks. Wel erg "apart" dat de organisatie geen Libanon en Bosnie veteranen wilde laten mee lopen, maar wel V&V Klassen heeft toegelaten.
Puntenstand deeltje 1536quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
who framed roger rabbit
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
Erg mooie foto's trouwens.
Dan heb je zeker een stuk van de discussie gemist. De organisatie wilde in eerste instantie dit jaar alleen WWII veteranen mee laten lopen/rijden. Maar na felle protesten hebben ze gezegd "geen politie in te zetten als andere veteranen aansluiten bij het defile". Dit staat dus letterlijk op de site van de organisatie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:43 schreef BasOne het volgende:
[..]
Niet zo zeer niet wilden, de Prinses Irene brigade was er ook niet, de MILVA's en de scouting groepen, de KNIL maar 20 man, 101ste Airborne (US), 1ste Airborne (UK), Keep em rolling motoren en AA trucks, 4 en 5 mei vereniging maar met 10 man hooguit, franse vreemdelingen legioen en nog een tal van anderen die normaal wel meelopen waren er niet.
Ik denk dat ze aan het sparen zijn voor volgend jaar.
Defile duurde maar een uurtje, vorig jaar duurde het bijna 3 uur voordat iedereen voorbij was.
Oeh, dat heb ik dan idd gemist, politie was er genoegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je zeker een stuk van de discussie gemist. De organisatie wilde in eerste instantie dit jaar alleen WWII vetraren mee laten lopen/rijden. Maar na felle protesten hebben ze gezegd "geen politie in te zetten als andere veteranen aansluiten bij het defile". Dit staat dus letterlijk op de zite van de organisatie.![]()
Maar om dan V&V klassen te zien! De organisatie heeft dit jaar heel wat uit te leggen.
1024?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:![]()
Het sms-bericht kan maximaalbytes groot zijn.
Wat is![]()
160?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef ScottTracy het volgende:
160 tekens iig, geen idee hoeveel bytes dat is
inderdaad.. alleen is het dus 1280 bits in plaats van 160 bytesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:57 schreef BasOne het volgende:
[..]
160?
Een karakter bestaat uit 8 bits dus 160 x 8 is .. 1280....
toch?
Ja, maar dan moet je die bits toch ook nog omrekenen naar bytes?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:57 schreef BasOne het volgende:
[..]
160?
Een karakter bestaat uit 8 bits dus 160 x 8 is .. 1280....
toch?
Je zit het dichste bij, maar wat jij noemt zijn het aantal tekens, maar hoeveel bytes is dat in totaal?quote:
100?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je zit het dichste bij, maar wat jij noemt zijn het aantal tekens, maar hoeveel bytes is dat in totaal?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je zit het dichste bij, maar wat jij noemt zijn het aantal tekens, maar hoeveel bytes is dat in totaal?
160 --> kom je op 80 uitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hiet faal ik dus echt hard, siniti zit het dichtste bij, mea maxima culpa!!!!
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:11 schreef Robbiev85 het volgende:
17 maart - Belgie
30 april - Nederland
4 juli - US
14 juli - Frankrijk
21 juli - VK
quote:
St. Patrick's day ja, nationale feestdag van Ierlandquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik meen me Saint Paddy te herinneren.
Blijft staan dat ik het meelopen in het defile te Wageningen één van de mooiste ervaringen in mijn militaire bestaan vind.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:52 schreef BasOne het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik dan idd gemist, politie was er genoeg
Kon niet eens ergens wildplassen, overal juten, moest ik in de rij gaan staan voor een dixie en 50 cent betalen
En smeeeeeerigggg
Wat Bosnie veteranen betreft, maat van me is een bosnie veteraan en die heeft de afgelopen 4 jaar in Den Haag moeten op komen draven.
Dus misschien waren ze daar dit jaar ook weer, heb hem al een tijdje niet gesproken.
Volgend jaar 65 jaar, nationale feestdag, mischien dat ze dan groter uitpakken met het defile, als niet iedereen gecomandeerd word naar Den Haag te gaan......
quote:Verwant aan triskaidekafobie is paraskevidekatriafobie, de angst voor vrijdag de dertiende.
Een voorbeeld hiervan is de componist Arnold Schönberg. Hij leed zijn hele leven aan de angst voor het getal 13. Hij overleed in juli 1951 op vrijdag de 13e, vlak voor middernacht.
Post 288 van het topicquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:28 schreef Neleos het volgende:
tvp
dan zal het nu wel weer stil vallenquote:
Que?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik had ff 'm eigenlijk op 300 moeten doen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |