Maakt niet uit,laat Peter maar denken dat het aan Jeroen ligtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:52 schreef BobbyRond het volgende:
De gel-consequentie komt NIET door Jeroen... Daar is los op de gestemd.
Ja, dat mocht mee als luxeartikel dus daar moeten ze nu niet aan zitten. Het is zijn privéeigendom dat wordt afgepakt. Dat pikt ie niet. Hij gaat daar niet als een mongool, als een zwerver rondlopen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God. Daarmee daalt ie weer ravijndiep in mijn achting. Wat dacht ie? Dat ie in De Toppers zit? Dat gel een eerste levensbehoefte is?
Dan heeft een rookpoll ook geen zin skattie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:52 schreef Dementor het volgende:
Nee dat negeren wij niet.
De boodschappenlijst word altijd netjes na 12 uur 's nachts uitgeprint en klaargezet.
klopt. daar heeft jeroen niets mee te maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik begrijp hieruit dat de gel een aktie is van de streamer en heeft niets met Jeroen te maken. Toch?
Wat een baasje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:55 schreef Marrije het volgende:
Ja, dat mocht mee als luxeartikel dus daar moeten ze nu niet aan zitten. Het is zijn privéeigendom dat wordt afgepakt. Dat pikt ie niet. Hij gaat daar niet als een mongool, als een zwerver rondlopen.
die gel was een poll gisterochtend. dat heeft niets met die opdracht van jeroen en eline te maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:55 schreef Tessio het volgende:
Wat een zielig figuur die Peter, zonder dat Jeroen het wist heeft hij Peter op zijn meest dierbare artikel gepakt.
Peter kan voor mij optyfen, als meneer zijn zin niet krijgt meteen dreigen met zijn 12 uurshit.
Ik hoop dat er iemand anders voor terug komt.
Gaat om het effect.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heeft een rookpoll ook geen zin skattie.
Balen, ik moet weg. Lees straks wel weer bij.![]()
Hij heeft zijn 12 uur reeds aangevraagd, vanuit de isoleer heeft ie gevraagd wie er luistert en dat ie bij deze zn 12 uur aanvraagt. Nu roept ie dat ze moeten bellen om zn 12 uur aan te vragen. Amber doet dat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:55 schreef Tessio het volgende:
Wat een zielig figuur die Peter, zonder dat Jeroen het wist heeft hij Peter op zijn meest dierbare artikel gepakt.
Peter kan voor mij optyfen, als meneer zijn zin niet krijgt meteen dreigen met zijn 12 uurshit.
Ik hoop dat er iemand anders voor terug komt.
Als mijn zoontje van 4 zo zeurt krijgt ie gewoon straf hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:57 schreef rooie3 het volgende:
Vind het gaaf wat Peter doet,is misschien wel zielig.
Maar hij geeft wel leuke streams.
Ja, vind ik dus ook. Maar volgens mij heeft hij nog wel ergens een verborgen agenda, zo stom is hij toch niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:57 schreef rooie3 het volgende:
Vind het gaaf wat Peter doet,is misschien wel zielig.
Maar hij geeft wel leuke streams.
Ach ik kijk voor gave streams,beter dan vogeltjes vouwenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:57 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als mijn zoontje van 4 zo zeurt krijgt ie gewoon straf hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |