quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:22 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat we de uitslag van de make-up en sigaretten poll er nu maar in gooien.
De twee rokers zitten dan in de isolatie terwijl de sigaretten worden weggenomen....
Nou, het kan voor behoorlijk wat irritatie zorgen, vooral bij Peter. Die heeft al zo'n kort lontje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:36 schreef Disana het volgende:
Ik ben dat voortdurende gedoe over sigaretten allang zat, er is niks aan en er wordt niets mee bereikt. Ik snap niet waarom kijkers er zo mee bezig blijven.
Klopt, echter heb je nu maar 1/3 van de groep in de scope. Kun je beter iets pakken wat de hele groep bevoor/nadeeld.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het een luxe artikel is.
En overleven houd ook in dat je het zonder die artikelen kunt stellen en je eventuele verslavingen moet onderdrukken.
Hmm nou ja, het zal welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
En overleven houd ook in dat je het zonder die artikelen kunt stellen en je eventuele verslavingen moet onderdrukken.
Maar van make up afpakken ga je geen afkickverschijnselen krijgen en van sigaretten wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het doel is niet zonder meer entertainment, maar ook een stukje controle.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben dat voortdurende gedoe over sigaretten allang zat, er is niks aan en er wordt niets mee bereikt. Ik snap niet waarom kijkers er zo mee bezig blijven.
Ik heb gewoon teveel empathie. Tegen roken of voor minder sigaretten zal ik nooit stemmenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, het kan voor behoorlijk wat irritatie zorgen, vooral bij Peter. Die heeft al zo'n kort lontje.
Zet maar een potje/doosje champix op de boodschappenlijstquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar van make up afpakken ga je geen afkickverschijnselen krijgen en van sigaretten wel.
Maar er zijn toch streamers die ze bestellen omdat ze op de boodschappenlijst staan. Negeren jullie dat straks? Dat geldt ook voor de gel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:38 schreef Dementor het volgende:
Is een heel ingeburgerde term. Vooral in studentikoze kringen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:35 schreef beequeen het volgende:
Ah, op die fiets. Thanx.
Het klinkt voor geen meter maar dat past wel bij haar.
Ja controle. En dat is ook best te doen voor de meeste behoeften. Maar roken is een ernstige verslaving, als je dat gaat onthouden krijg je gedragsveranderingen. En ze zitten al in een uitzonderlijke situatie, daar hoeft voor mij geen schepje bovenop.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het doel is niet zonder meer entertainment, maar ook een stukje controle.
We kijken niet alleen naar streams maar spelen ondertussen ook een control-game. In dat opzicht zou het wel leuk zijn om constante polls te houden, beetje net zoals de plusje minnetje poll van de deelnemers, maar dan 'meer/minder sigaretten'.
En dan een 'slider' die bepaalt hoeveel sigaretten er in de bunker zijn.
Ik heb thuis nog wel een handvol overbodige Champix pillen liggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:42 schreef Maanvis het volgende:
Zet maar een potje/doosje champix op de boodschappenlijst.
Ben zelf ook een stevige roker maar als je in The Bunker zit zou ik zelf ook niet mopperen als ik bijv. veel minder/niet kan rokenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb gewoon teveel empathie. Tegen roken of voor minder sigaretten zal ik nooit stemmen
Je hebt aan Renate kunnen zien dat het meestal anders gaatquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben zelf ook een stevige roker maar als je in The Bunker zit zou ik zelf ook niet mopperen als ik bijv. veel minder/niet kan rokenLijkt me juist wel een uitdaging
Het zal ook zeker niet makkelijk zijn maar als je genoeg doorzettingsvermogen hebt zou het best te doen moeten zijn, ik zou zelf in die situatie makkelijker kunnen stoppen met roken dan gewoon thuis op de bankquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt aan Renate kunnen zien dat het meestal anders gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |