ze hebben er nog maar 2 die kunnen ze ook wel missenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind dat die twee wel wat peuken mogen hebben.
Ze kunnen nog een joint draaienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind dat die twee wel wat peuken mogen hebben.
haar deel van de opdracht loopt nog!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:23 schreef beequeen het volgende:
Opdracht mislukt Gepubliceerd op: 05/05/2009 Dinsdag 05-05-2009 12:15 uur
[..]
Waarom mag Calimero die bonen wel houden?
hij had nog nooit zo lekker geslapen zei die dus was geen strafquote:
Wat is atten dan? Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:29 schreef NrTH het volgende:
Omdat ze het heeft geat zoals je ook een biertje kan atten.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:30 schreef Dementor het volgende:
Ik moet even een poll aanmaken wat betreft de sigaretten.
De gel en de make-up gaan eruit.
Top.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:30 schreef Dementor het volgende:
zet dan gelijk sluit tijd erbijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:30 schreef Dementor het volgende:
Nadeel van al die sigarettenpolls is dat je er steeds maar 2 personen mee hebt. En rokers die niet mogen roken, gaan zich opeens veel anders gedragen, ja dit kan leuk zijn, maar ik denk dat wanneer ze gewoon voldoende sigaretten krijgen, ze zichzelf laten zien en zo ook zonder extra invloeden het spel kunnen spelen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben benieuwd
wmb totaal rookverbod voor 24uur zou een leuke zijn?
Ah, op die fiets. Thanx.quote:
Oja, dat is waar ook er zijn maar 2 rokers @the moment, tja dan heeft het niet zoveel zin iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:34 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nadeel van al die sigarettenpolls is dat je er steeds maar 2 personen mee hebt. En rokers die niet mogen roken, gaan zich opeens veel anders gedragen, ja dit kan leuk zijn, maar ik denk dat wanneer ze gewoon voldoende sigaretten krijgen, ze zichzelf laten zien en zo ook zonder extra invloeden het spel kunnen spelen.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:34 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nadeel van al die sigarettenpolls is dat je er steeds maar 2 personen mee hebt. En rokers die niet mogen roken, gaan zich opeens veel anders gedragen, ja dit kan leuk zijn, maar ik denk dat wanneer ze gewoon voldoende sigaretten krijgen, ze zichzelf laten zien en zo ook zonder extra invloeden het spel kunnen spelen.
Ik ben dat voortdurende gedoe over sigaretten allang zat, er is niks aan en er wordt niets mee bereikt. Ik snap niet waarom kijkers er zo mee bezig blijven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:34 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:30 schreef Dementor het volgende:
Waarschijnlijk omdat het een luxe artikel is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben dat voortdurende gedoe over sigaretten allang zat, er is niks aan en er wordt niets mee bereikt. Ik snap niet waarom kijkers er zo mee bezig blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |