bedanktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:20 schreef Danny het volgende:
[..]
en ik was niet eens de eerste. 2 of 3 posts boven de mijne stond het ook al.
Maar MIJ nemen ze serieus
En de gel van peter niet vergeten he :pquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:22 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat we de uitslag van de make-up en sigaretten poll er nu maar in gooien.
De twee rokers zitten dan in de isolatie terwijl de sigaretten worden weggenomen....
Reminder: Bevrijdingsdag extraatjes mogen pas na 21:10quote:Zondag 3 mei 21:10
De brief:
Het Dagduel gaat vandaag tussen Jeroen en Eline. Dit keer geen snelle opdracht, maar een langzame, uitgesmeerd over 48 uur. Eline en Jeroen, jullie worden op water en bruine bonen gezet. Degene die als eerste iets anders in zijn mond stopt, verliest.
In dat geval wordt ook de complete voedselvoorraad van de hele groep in beslag genomen, inclusief de bruine bonen van de verliezer, voor de complete tijd dat de opdracht nog duurt.
De winnaar krijgt, zoals gewoonlijk, vijf minuten warm douchen, het grote bed voor een nacht met een partner naar keuze (niet de verliezer) en een privé-item uit voorraad. Voltooien jullie allebei de opdracht, dan mogen jullie de prijs delen. Samen in het grote bed, allebei 2,5 minuten douchen, en allebei een privé-item.
De verliezer benadeelt de complete groep voor de resterende tijd van de 48 uur.
Kortom:
* 48 uur op water en bruine bonen
* Winnaar krijgt het grote bed, warm douchen en privé-item
Waarom mag Calimero die bonen wel houden?quote:De opdracht voor Eline en Jeroen was duidelijk, 48 uur alleen bruine bonen eten.
Jeroen liet zich verleiden en stopte iets anders in zijn mond. De mislukking van de opdracht heeft grote gevolgen voor de hele groep.
Tot vanavond 21:00 uur zal al het voedsel uit The Bunker verdwijnen, daarnaast wordt ook het water afgesloten.
Wanneer stopt de poll met die 36 uur geen slaap?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:22 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat we de uitslag van de make-up en sigaretten poll er nu maar in gooien.
De twee rokers zitten dan in de isolatie terwijl de sigaretten worden weggenomen....
Kunnen ze ook geen jointjes meer draaien..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:22 schreef Dementor het volgende:
ja wel jammer dat jeroen er niet de dupe van is, aan de andere kant: dat zorgt vast voor irritatie!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:22 schreef Dementor het volgende:
Omdat zij de opdracht nu gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:23 schreef beequeen het volgende:
Opdracht mislukt Gepubliceerd op: 05/05/2009 Dinsdag 05-05-2009 12:15 uur
[..]
Waarom mag Calimero die bonen wel houden?
quote:Dinsdag 05-05-2009 12:15 uur
De opdracht voor Eline en Jeroen was duidelijk, 48 uur alleen bruine bonen eten.
Jeroen liet zich verleiden en stopte iets anders in zijn mond. De mislukking van de opdracht heeft grote gevolgen voor de hele groep.
Tot vanavond 21:00 uur zal al het voedsel uit The Bunker verdwijnen, daarnaast wordt ook het water afgesloten.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:23 schreef koffieleutjuh het volgende:
jeroen dacht gewoon ik heb geen bonen meer dan jullie ook niks meer
Laat maar komenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:22 schreef Dementor het volgende:
Er staat toch echt al het voedsel.quote:
Vind dat die twee wel wat peuken mogen hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:22 schreef Dementor het volgende:
Ja jammer dat jeroen er niets van merkt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja wel jammer dat jeroen er niet de dupe van is, aan de andere kant: dat zorgt vast voor irritatie!
Dat kun jij wel vindenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind dat die twee wel wat peuken mogen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |