quote:
dat je me geen verjaardagszoen kunt geven?quote:
Waaromquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat je me geen verjaardagszoen kunt geven?
Ik geef je groot gelijk!
Omdat ik me al een tijd nie lekker voel... om diverse redenen en ik vooral op mijn werk niet lekker zit. Komt een functioneringsgesprek aan en ik heb het gevoel dat dat niet zo goed zal gaan. Heb al een paar kantjes van me afgeschreven...in aanloop naar vrijdag, maar ik ben het een beetje zat om als een randdebiel behandeld te wordenquote:
Hoe laat heb je dat gesprek?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik me al een tijd nie lekker voel... om diverse redenen en ik vooral op mijn werk niet lekker zit. Komt een functioneringsgesprek aan en ik heb het gevoel dat dat niet zo goed zal gaan. Heb al een paar kantjes van me afgeschreven...in aanloop naar vrijdag, maar ik ben het een beetje zat om als een randdebiel behandeld te worden
En kan je je dan de hele week op lopen vreten om de dingen die je dwars zitten en dan pas op vrijdag ontploffenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Omdat ik me al een tijd nie lekker voel... om diverse redenen en ik vooral op mijn werk niet lekker zit. Komt een functioneringsgesprek aan en ik heb het gevoel dat dat niet zo goed zal gaan. Heb al een paar kantjes van me afgeschreven...in aanloop naar vrijdag, maar ik ben het een beetje zat om als een randdebiel behandeld te worden
hij vreet zich al veel langer opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef es70 het volgende:
[..]
En kan je je dan de hele week op lopen vreten om de dingen die je dwars zitten en dan pas op vrijdag ontploffen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
quote:
Truequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:01 schreef es70 het volgende:
[..]Dat is slecht voor je lijf... (Bovendien is het risico op onherstelbare schade bij de ontploffing dan groter.)
Geen idee...quote:
Tis een optelsom van de afgelopen twee weken. Het ging wekenlang prima, zonder problemen. Nadeel is dat ik geen sociale baas heb. Hij laat de gesprekken dan ook over aan zijn vrouw. Hij komt vrij bot uit de hoek en aangezien ik zelf vrij direct ben botst dat soms. Vorig jaar is dat ook al ter sprake gekomen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef es70 het volgende:
[..]
En kan je je dan de hele week op lopen vreten om de dingen die je dwars zitten en dan pas op vrijdag ontploffen.
quote:
Ah, dat zagen we bij Karst T op 30-4quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:01 schreef es70 het volgende:
[..]Dat is slecht voor je lijf... (Bovendien is het risico op onherstelbare schade bij de ontploffing dan groter.)
quote:
Toch al meer dan 2 weken schrijf je netquote:
Het is geen voorbeeld om na te doen, jongeman.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef Frutsel het volgende:
![]()
![]()
Ah, dat zagen we bij Karst T op 30-4
Valt mee hoor
Hmm....terugdenkt aan de tijd dat jij een eigen kantoor had en met een smak je deur dichttyfdequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch al meer dan 2 weken schrijf je net
Pfff ik moet inkopen boeken, maar mn baas zit in het systeem..![]()
Verveel me
Pff, dan moet ik weer een jaar wachten johquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is geen voorbeeld om na te doen, jongeman.![]()
praten.
Vanaf 200 euro toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:49 schreef Nijns het volgende:
Hoezo moet je nu opeens betalen voor een advertentie op marktplaats?
In bepaalde 'delen' van marktplaats blijkbaar. Ik wil een woning te huur zetten maar daar vragen ze gewoon 15 euro voorquote:
kamernet.nl en kamerlink.nl ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
In bepaalde 'delen' van marktplaats blijkbaar. Ik wil een woning te huur zetten maar daar vragen ze gewoon 15 euro vooren dan sta je er een maandje op.
(weet eigk niet zo goed een andere site hiervoor)
Bedankt. Ruimte is niet mijn eigendom maar zit kut qua financien en kon niet onder mijn huurcontract uit. De enige reden om dat wel te laten lukken was als ik zelf andere huurders vind die mijn lopende contract (nog tot minstens 12 oktober) willen overnemen. Dan ben ik van het gezeik af.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kamernet.nl en kamerlink.nl ?
Nog wat info... komt veel bij kijken. Succes
http://www.geldenrecht.nl(...)n_kamer_te_huur.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |