Snelweggasnummerquote:
ze kunnen nu wel zelf naar de bio-bak lopenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Schijnbaar lagen de tomaten al een week te trappelen om de koelkast uit te mogen. Ze opeten is er nu ook niet meer bij geloof ik.
We moeten hier niet al die FP'ers hebben hoor...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wel een link naar het topic van OldJeller (op zich terecht) maar (volledig onterecht) geen link naar de koffiechat!
Betekent dat dat ik niet welkom ben?quote:
Iedereen is welkom, alleen MPG doet dat dan ook gewoonquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:55 schreef OA het volgende:
[..]
We moeten hier niet al die FP'ers hebben hoor...![]()
![]()
[..]
Betekent dat dat ik niet welkom ben?
Vooral huismerk producten kopen zou ik zeggen. Alsof je gewoon vraagt "Wil je me even oplichten? Daar ben ik aan toe!"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:54 schreef Pheno het volgende:
Bij deze noem ik de hema tonijnsalade tonei. 30% tonijn, 9% ei. Tsss.....
Als ik die had wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze kunnen nu wel zelf naar de bio-bak lopen
Daar kun je verandering in brengen, door je adres hier te vermelden!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, alleen MPG doet dat dan ook gewoon
Ach, het was in de aanbieding en ik proef nog olijfen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vooral huismerk producten kopen zou ik zeggen. Alsof je gewoon vraagt "Wil je me even oplichten? Daar ben ik aan toe!"
Mijn straat is vernoemd naar een band. Meer dan genoeg info!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
Daar kun je verandering in brengen, door je adres hier te vermelden!![]()
Ergens bij Nijmegen is namelijk best wel vaag...
goed dat je nog wat proevd dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het was in de aanbieding en ik proef nog olijfen.
Jostilaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn straat is vernoemd naar een band. Meer dan genoeg info!
He, I'm joining them.quote:
Bridgestonelaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn straat is vernoemd naar een band. Meer dan genoeg info!
OVquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:03 schreef Pheno het volgende:
En bellen kan ook, MPG heb ik ook opgehaald van het station
quote:
Die jostis die niet kunnen spellen.quote:
Duh. Al heb ik gewoon een laserprinter, die drogen niet uit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga even nieuwe cardridges halen.. rebuilt natuurlijk, want we betalen liever niet te veel voor zooi die amper gebruikt wordt en als de tyfus zo snel uitdroogd.
daarom woon je dus ook in de jostistraatquote:
Baas boven baasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh. Al heb ik gewoon een laserprinter, die drogen niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |