Leuk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:25 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Rellen.
* Kuukske pakt de popcorn erbij.
Ga eens even snel buiten staan met die peukquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Leuk.
* Stargazer pakt een kop koffie en een peuk erbij.
In deze 'laatste jaren' ben ik nog/heb ik ook gestudeerd, dus ik kan er écht wel over meepraten..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:22 schreef Aarti het volgende:
Die studies zijn de laatste jaren volgens mij veel arbeidsintensiever geworden.
Vroegah moest je gewoon naar een hoorcollege en eventueel een werkcollege, en de rest deed je thuis in je eigen tijd. ideaal.
Nu moet je blijkbaar essays, papers, projectgroepjes en dat soort tijdsrovende onzin in...
6? Altijd baas boven baasquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
5 weken vrij per jaar? Ik heb er 6.
Maar wat ik nog weet van mijn studietijd is dat je in de weekenden vaak ook nog bezig was met opdrachten voor je studie, met leren van tentamens, etcetera. En niet te vergeten dat een zomervakantie vol kan zitten met herkansingen, waar ik dus ook al eens op vakantie in het buitenland voor heb zitten leren, destijds.
Dus eigenlijk heb je met je 4, 5, 6 of meer weken vakantie als werkende en ieder weekend vrij, per saldo meer aan je vrije tijd dan veel studenten (uitzonderingen die liever feesten dan studeren daargelaten, natuurlijk.)
Dit dus..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mijn studie(s) waren ook niet de meest gemakkelijke, en heb ik af en toe ook veel harder moeten knokken dan dat anderen deden om hetzelfde (of nog zelfs minder) resultaat te kunnen behalen, dus dat is zeker wel iets wat ik begrijp. Enige is dat als student zijnde (in de meeste gevallen) je (veel) meer vrije tijd hebt dan als er in loondienst gewerkt wordt..
Ik heb namelijk recht op een rookvrije werkplekquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga eens even snel buiten staan met die peuk.
Dat ja!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
chill honey. Ik zeg toch niet dat je er niet over kunt meepraten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:30 schreef Nijns het volgende:
In deze 'laatste jaren' ben ik nog/heb ik ook gestudeerd, dus ik kan er écht wel over meepraten..
Wie zegt dat ik 'm al heb aangestokenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook niet-aangestoken meuren die dingen een uur in de wind.quote:
Stel je aan zegquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook niet-aangestoken meuren die dingen een uur in de wind.
Ja. Academische vrijheid? Flikker toch godverdomme een eind op. Dat bestaat al sinds BaMa niet meerquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:22 schreef Aarti het volgende:
Die studies zijn de laatste jaren volgens mij veel arbeidsintensiever geworden.
Vroegah moest je gewoon naar een hoorcollege en eventueel een werkcollege, en de rest deed je thuis in je eigen tijd. ideaal.
Nu moet je blijkbaar essays, papers, projectgroepjes en dat soort tijdsrovende onzin in...
Misschien dat er studenten zijn die meer vrije tijd hebben maar daar val ik dus echt niet onder. Wat DaMart al zei: ik moet ook gewoon in het weekend door en ook mijn vakanties gaan op aan leren en studeren. Veel mensen in loondienst hebben gewoon weekend als ze weekend hebben en zijn na die 40 uur in de week gewoon klaar. Ik ben nooit klaar en dat is knetter vermoeiend. Helemaal op dit moment wanneer niet zeker is of mijn moeite wel beloond gaat worden schiet het dan compleet in het verkeerde keelgat als jij (jullie) opmerkingen maken die lijken te zeggen dat ik me niet aan moet stellen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
Mijn studie(s) waren ook niet de meest gemakkelijke, en heb ik af en toe ook veel harder moeten knokken dan dat anderen deden om hetzelfde (of nog zelfs minder) resultaat te kunnen behalen, dus dat is zeker wel iets wat ik begrijp. Enige is dat als student zijnde (in de meeste gevallen) je (veel) meer vrije tijd hebt dan als er in loondienst gewerkt wordt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan nog heb jij geen flauw idee wat ik in mijn leven heb moeten doen om te komen waar ik nu ben en waar ik nog elke dag keihard tegen moet vechten. Dan vind ik het erg vervelend als je mij welkom heet in de echte wereld. Jij zei dat terwijl je niks van mij weet, maar dan moet je ook niet boos worden dat ik zei dat je je mond moet houden omdat ik niks van jou weet. Ik deed gewoon hetzelfde als wat jij deed..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:23 schreef Nijns het volgende:
Wel, want ik heb de vorige keer uitgebreid met je gesproken over jouw studie aan het Saxion. Ik heb zelf Hoge Hotelschool gedaan en dat was ook niet makkelijk. Ik weet heel goed hoe het is om hard te moeten studeren en ben nu zelfs aan het afstuderen terwijl ik al fulltime werk. Dus misschien kan je even nadenken dat je niet zoveel van mij weet voordat je tegen me gaat schreeuwen dat ik mijn mond moet houden omdat ik niets van jou weet.
Daarbij vind ik het echt ontzettend knap van je dat je afstudeert terwijl je fulltime werkt en daar heb ik erg veel respect voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
O-BaMaquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Academische vrijheid? Flikker toch godverdomme een eind op. Dat bestaat al sinds BaMa niet meer.
Nee, BaMa. Met die diploma's en titels die geen ene kut meer waard zijn, maar wat ons wel door Europa door de strot is geramdquote:
Doe ik!quote:
Wehehequote:
oeh! oeh! die met kruidnagelquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook niet-aangestoken meuren die dingen een uur in de wind.
Ik ben al 6 maanden gestoptquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik 'm al heb aangestoken
Oh, dan zijn ze hier in Indonesie slimmer. Ze hebben nooit meer dan dergelijke zooi gehad en doen ook weinig moeite er iets van te maken. Toch niet zo gek achteraf gezien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, BaMa. Met die diploma's en titels die geen ene kut meer waard zijn, maar wat ons wel door Europa door de strot is geramd.
Goed zoquote:
Yuck.quote:
WKzquote:
nee helemaal hahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tussen het roken door of echt helemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |