Hoelang moet je nog op die school? Het staat je behoorlijk tegen valt me op..quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:47 schreef Fha het volgende:
Fruts![]()
![]()
![]()
![]()
Indah![]()
Marc![]()
LL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bleeeg ik heb geen zin in school
Na dit jaar nog twee jaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog op die school? Het staat je behoorlijk tegen valt me op..
Ach, er zijn ook mensen die geen vakantie hebben gehadquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Na dit jaar nog twee jaargaat nog leuk worden
![]()
maar ik heb nu ook gewoon geen zin omdat het alweer even geleden is en het klote weer is en ik dus gewoon de hele dag in bed wil liggen met een goed boek
ach flikker toch op manquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:57 schreef Sjowhan het volgende:
Ja, en dan straks 6 weken (als het niet meer is) vakantie, boehoehoe wij studenten zijn zo zielig![]()
![]()
![]()
Dat dus inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ach flikker toch op man
ja, als je de spinazie-academie doet, ben je een huilie, maar je zou eens een weekje ofzo in mijn schoenen moeten staan
Ja dat is zo. Maar ook ik moet gewoon door werken in mijn "vakantie"quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mensen die geen vakantie hebben gehad
In bed liggen klinkt me nu ook wel geweldig in de oren moet ik zeggen.......
Welkom in de grote wereldquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar ook ik moet gewoon door werken in mijn "vakantie"
juistquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar ook ik moet gewoon door werken in mijn "vakantie"
natuurlijk is het zo, maar daarom werken we nog wel kei- en keihardquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Welkom in de grote wereld
Ik irriteerde me ook toen mensen dat tegen mij zeiden hoor, maar zo is het wel..
Welkom in de grote wereld? Doe even normaal zeg.. Jij hebt geen flauw idee wat ik doe voor mijn studie, jij hebt geen flauw idee hoe ik ben en hoe ik in elkaar zit en hoeveel moeite mijn studie voor mij. Dus ga aub zelf even in de grote wereld staan voor je commentaar levert op mijquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Welkom in de grote wereld
Ik irriteerde me ook toen mensen dat tegen mij zeiden hoor, maar zo is het wel..
Tsja, lijkt me dat jij de keuze van de betreffende opleiding hebt gemaakt, maar schijnbaar valt 't toch meer tegen (is het toch zwaarder/lastiger) dan dat je van te voren had ingeschat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ach flikker toch op man
ja, als je de spinazie-academie doet, ben je een huilie, maar je zou eens een weekje ofzo in mijn schoenen moeten staan
Wat is het dat je doet dan wat zo erg is dat zelfs 6 weken zomervakantie en minstens 4 weken in de rest van het jaar (tegenover 5 weken in een 'werkbestaan') het niet goed maakt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ach flikker toch op man
5 weken vrij per jaar? Ik heb er 6quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat is het dat je doet dan wat zo erg is dat zelfs 6 weken zomervakantie en minstens 4 weken in de rest van het jaar (tegenover 5 weken in een 'werkbestaan') het niet goed maakt?
Mijn studie(s) waren ook niet de meest gemakkelijke, en heb ik af en toe ook veel harder moeten knokken dan dat anderen deden om hetzelfde (of nog zelfs minder) resultaat te kunnen behalen, dus dat is zeker wel iets wat ik begrijp. Enige is dat als student zijnde (in de meeste gevallen) je (veel) meer vrije tijd hebt dan als er in loondienst gewerkt wordt..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Welkom in de grote wereld? Doe even normaal zeg.. Jij hebt geen flauw idee wat ik doe voor mijn studie, jij hebt geen flauw idee hoe ik ben en hoe ik in elkaar zit en hoeveel moeite mijn studie voor mij. Dus ga aub zelf even in de grote wereld staan voor je commentaar levert op mijIk werk harder dan vele mensen die in die zogenaamde grote wereld van jou leven en ik moet 20 keer harder knokken dan de meeste mensen. Dus zoals als muck al zei: weekje ruilen? Dan praten we daarna nog een keer
Wel, want ik heb de vorige keer uitgebreid met je gesproken over jouw studie aan het Saxion. Ik heb zelf Hoge Hotelschool gedaan en dat was ook niet makkelijk. Ik weet heel goed hoe het is om hard te moeten studeren en ben nu zelfs aan het afstuderen terwijl ik al fulltime werk. Dus misschien kan je even nadenken dat je niet zoveel van mij weet voordat je tegen me gaat schreeuwen dat ik mijn mond moet houden omdat ik niets van jou weet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Welkom in de grote wereld? Doe even normaal zeg.. Jij hebt geen flauw idee wat ik doe voor mijn studie, jij hebt geen flauw idee hoe ik ben en hoe ik in elkaar zit en hoeveel moeite mijn studie voor mij. Dus ga aub zelf even in de grote wereld staan voor je commentaar levert op mijIk werk harder dan vele mensen die in die zogenaamde grote wereld van jou leven en ik moet 20 keer harder knokken dan de meeste mensen. Dus zoals als muck al zei: weekje ruilen? Dan praten we daarna nog een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |