Inderdaadquote:
Dat zijn wel van die rotverpakkingen. Vacuüm gezogen, of weet ik veel wat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:29 schreef Stephan1237 het volgende:
Een reactie van falende TSer
Ten eerste het gaat om dit [ afbeelding ]
Ten tweede, ik ben geen faler
Ten derde ik heb allang mijn xbox.
en ik weet hoe ik een controller moet vasthouden
behalve bij logitech. Die hebben een onderbroken gesealde rand. Die rits je zo rondom open. Gaan niet heel makkelijker, maar beter dan die dichtgelaste zooiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:38 schreef __Saviour__ het volgende:
ja die gesealde verpakkingen zuigen echt zwaar
Daar zit toch altijd zo'n lipje aan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef RickoKun het volgende:
Die spellen dan? Ik zit altijd te pielen om daar een stukje plastic van los te krijgen.
Tip: Snijd met je mes langs het gat van de opening van het doosje, MOEILIJK E??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef RickoKun het volgende:
Die spellen dan? Ik zit altijd te pielen om daar een stukje plastic van los te krijgen.
TS is niet zo rijk als jou , dat jij met je Ferrari en je 40 badkamers in je huis allemaal feesten geeftquote:
Bedankt voor de afbeelding ter ondersteuning, ik had anders niet kunnen bedenken hoe een bijl er uitziet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef Jeej het volgende:
ts had gewoon een bijl moeten gebruiken
[ afbeelding ]
graag gedaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Bedankt voor de afbeelding ter ondersteuning, ik had anders niet kunnen bedenken hoe een bijl er uitziet.
Dat is wel erg triest, dat je niet eens weet hoe een bijl uitziet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Bedankt voor de afbeelding ter ondersteuning, ik had anders niet kunnen bedenken hoe een bijl er uitziet.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:41 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat is wel erg triest, dat je niet eens weet hoe een bijl uitziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |