Nee, die komt door de etherische stoffen in zijn haargelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:21 schreef Stefan het volgende:
En de geestestoestand van Peter nu komt niet door de wiet?
para, klaar om te meppen.
Van 1 trekje?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:21 schreef Stefan het volgende:
gezien het feit dat hij nog 4 maanden voorwaardelijk heeft staan denk ik dat hij nu in zijn normale geestestoestand zit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:21 schreef Stefan het volgende:
huh? kun je svp uitleggen waarvoor dan? en ik dacht dat een bewijs van goed gedrag noodzakelijk was?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:04 schreef Danny het volgende:
[..]
gezien het feit dat hij nog 4 maanden voorwaardelijk heeft staan denk ik dat hij nu in zijn normale geestestoestand zit.
Dat was een strikvraag. Je wordt alleen toegelaten zonder dat bewijsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
huh? kun je svp uitleggen waarvoor dan? en ik dacht dat een bewijs van goed gedrag noodzakelijk was?
hij vertelde gisteren dat het niet dermate schokkend was dat hij niet de bunker in mocht. Hij heeft wel verteld dat het voor een soortgelijk iets was als wat hij met jeroen wil doen (namelijk slaan). Kennelijk heeft hij dus vaker mensen geslagen. Mensen met beperkte hersencapaciteit zijn wel vaker erg agressief.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
huh? kun je svp uitleggen waarvoor dan? en ik dacht dat een bewijs van goed gedrag noodzakelijk was?
Waarom mocht ie er uiteindelijk dan toch in???quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:12 schreef Danny het volgende:
[..]
hij vertelde gisteren dat het niet dermate schokkend was dat hij niet de bunker in mocht. Hij heeft wel verteld dat het voor een soortgelijk iets was als wat hij met jeroen wil doen (namelijk slaan). Kennelijk heeft hij dus vaker mensen geslagen. Mensen met beperkte hersencapaciteit zijn wel vaker erg agressief.
Die houden hem normaal gesproken rustig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die komt door de etherische stoffen in zijn haargel.
Was er mis met 11 uur?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:20 schreef ScarFace- het volgende:
BereNDD heeft gelijk.
Blowen om 11 uur in de ochtend![]()
Hahaha. Als je je drugsnieuws uit de revu mot halen dan zit je er zeker niet inquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Goede XTC in Nederland is niet meer te krijgen, stond een heel artikel in de Revu. Zit alleen maar troep in, dus mochten ze al XTC gaan kopen voor de bewoners dan moeten ze het eerst laten testen.
Het lijkt dan wel op de oude spelen in Rome maar GHB lijkt me dan weer niet zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Of ze aan de GHB laten gaan en wachten op een orgie.
Dat willen we toch zien??!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:13 schreef Stefan het volgende:
Toch wel heavy om wiet op het boodschappenlijstje te krijgen. Anders dan een slok drank kan wiet alles met je doen, van slaapkick tot lachkock tot kotskick of paranoia.
2-CB of ketamine mag ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat willen we toch zien??!!![]()
Persoonlijk zou ik nog liever zien dat ze GHB en/of LSD krijgen!!
of een combinatie:quote:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=70283quote:Mushrooms - P. cubensis, LSD, 2C-B, MDMA (Ecstasy), DMT, Ketamine, Mescaline & Cannabis
het lijkt niet alleen zoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:33 schreef Stefan het volgende:
Jammer dat het nu lijkt alsof ik de moraalridder uithang
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |