Verwachte afcajos reactiequote:
Wellicht deden ze aan een vorm van groepschatten. Dus dat ze elk sms'je naar 10 vriendinnen stuurde..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:56 schreef Pschyx het volgende:
Pas las ik dit op internet:
Dena Christoffersen (13) uit Wyoming kon het maar niet laten. Het pubermeisje was sms-verslaafd. Elke maand stuurde ze tot twintigduizend berichtjes. De gsm-rekeningen waren navenant. Ze liepen op tot bijna vierduizend euro per maand. Haar vader dacht dat de sms-functie geblokkeerd was maar toen hij opnieuw een rekening van 3.615 euro kreeg, was de maat vol. Hij pakte de gsm van zijn dochter en sloeg de telefoon met een voorhamer kapot. Dat luchtte op, zeg! Het meisje is een beetje triest nu ze geen gsm meer heeft maar ze snapt ook wel dat 20.000 sms'jes versturen, echt wel van het goede te veel was.
Klacht: Spreekt voor zich.
Ben ik zo voorspelbaar?quote:
OMG satans kind!!12!!@111quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:01 schreef Agiath het volgende:
20000/30 = 666 per dag
is ong. 41 per uur (als je 8 uur slaapt).
Dan stuur je dus ruim elke 2 minuten een sms, de hele dag door, iedere dag____________________
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:01 schreef Agiath het volgende:
20000/30 = 666 per dag
is ong. 41 per uur (als je 8 uur slaapt).
Dan stuur je dus ruim elke 2 minuten een sms, de hele dag door, iedere dag____________________
inderdaad zegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:00 schreef Nosh het volgende:
Een klacht over de erbarmelijke schrijfstijl van de auteur?
Het kan ook zijn dat ze met een hele grote vriendengroep aan het smsen waren, dat je dus meerdere smsjes tegelijk stuurt. dan kun je er 20 versturen in dezelfde tijd dat je er 1 kunt verzenden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Er zitten pak 'm beet 730 uur in een maand. Als je 8 uur per etmaal slaapt moet je een maand lang elke anderhalve minuut een sms versturen, 16 uur per dag, om aan 20.000 smsjes te komen. Ik kan me niet voorstellen dat je dat ongemerkt doet.
1 sms meteen naar alle contacten sturen, dan krijg je dat wel voor elkaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:05 schreef BasEnAad het volgende:
Elke 80 seconden stuurt zij een sms![]()
Als het waar is dan he
ik heb het ook maar gekopieerd en geplakt hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |