quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwheh, jitzzze de kringspiermarinier [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
lolquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik hoor je niet Jitz, er zit een penis in je mond
Nee als het over jou gaat is het ineens niet leuk meerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
Nou heren, de tyfus en de groenten. Ik heb geen trek in dit dagelijkse gezeik.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee als het over jou gaat is het ineens niet leuk meer
Wel als dit een dagelijks terugkerend onderwerp is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee als het over jou gaat is het ineens niet leuk meer
ja ok misschien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel als dit een dagelijks terugkerend onderwerp is.
De pot verwijt de ketel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel als dit een dagelijks terugkerend onderwerp is.
quote:
Ik kan ook dagelijks beginnen over je zogenaamd kansloze ideeën en in wat voor schrale auto je rond zou rijden. En daar vind je een paar weken leuk, dan wordt het vervelend en na nog een tijdje ben je er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:03 schreef jagga het volgende:
[..]
ja ok misschien.
Maar dan nog, het is internet, op een forum in KLB notabene, waar 90% van de users wel iets krom heeft in het hoofdje dus who cares?
Ja, zo werkt het dus nietquote:Ik was er trouwens niet de laatste paar dagen, dus ik mag het wel
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan ook dagelijks beginnen over je zogenaamd kansloze ideeën en in wat voor schrale auto je rond zou rijden. En daar vind je een paar weken leuk, dan wordt het vervelend en na nog een tijdje ben je er wel klaar mee.
[..]
Ja, zo werkt het dus nietniet?
Je weet het alweer?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:18 schreef jagga het volgende:
[..]
Welke kansloze ideën?
Oh wacht laat maar zitten
Misschien dat er in mijn huis wat te huur staat.quote:
HOI!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:28 schreef Marurk het volgende:
Zotheid!!!1!
Ik heb BTW mijn bestelling ook ontvangen (vorige week pas maar goed).
Ja, vorige week pas.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HOI!
Vorige week pas?
Dat heeft dan anderhalve (?) maand geduurd.
Heb je nog bericht gekregen waarom?
Den Haag - Leiden is maar 10 minuten.quote:
Jezus.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, vorige week pas.
Heb de hulp moeten inschakelen van rene90 van V&A om wat druk erachter te zetten.En toen ik ging PM'en, kreeg ik ook een week lang geen bericht. Dus ik had al verwacht dat ik die 90 euro kwijt zou zijn. En toen kreeg ik een berichtje dat zijn huisgenote ziek was geweest ofzoiets en het daarom niet op de bus had kunnen doen. En toen heeft het nog bijna een week geduurd.
Ik heb ook een aantal keer een boek gekocht via Marktplaats. Ik vind het maar niks. Eerst geld overmaken, en maar hopen dat diegene zijn afspraken nakomt. Het is dan wel goedgekomen, maar ik koop het toch liever gewoon in de winkel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jezus.
Nou, weer een les geleerd. Beetje raar allemaal. In het vervolg zal ik echt geen geld meer vooraf overmaken.
Ik heb mijn aanmelding voor Leiden verstuurd. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kom ook in Leiden wonen dan. Het is maar 10 minuutjes
Hogeschool Leiden HBO-V?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb mijn aanmelding voor Leiden verstuurd. Ik ben benieuwd.
Precies. Of dat gedoe dat je aan de postbode moet betalen, dan ben je in elk geval niet je geld kwijt als het misgaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal keer een boek gekocht via Marktplaats. Ik vind het maar niks. Eerst geld overmaken, en maar hopen dat diegene zijn afspraken nakomt. Het is dan wel goedgekomen, maar ik koop het toch liever gewoon in de winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |