Waah die had ik ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:23 schreef joers1 het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook gehad...m'n eerste Dutchtone telefoon van Sagem. Ik moest er eerst mee van thuis naar de snelweg rijden (10 minuutjes|) want thuis had ik geen bereik. Sms'en was er toen nog niet bij.
Ik kocht de gsm bij de V&DF, vergeet het nooit meer. Was in 1998
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste foon lijkt op de tweede van links maar dan een koelkastmodel zonder klepje.
Ooooohja die had ik ook! Dát was dat Postbank ding! Dan was die Ericsson van de Fortis/VSB.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:27 schreef Ted_de_Braak het volgende:
Mijn eerste mobiel was zo'n Postbank ding, een Siemens M35, toen ik hem een half jaar had is hij gejat in het zwembad
[ afbeelding ]
Niet m'n eerste, maar ik deel je mening! Hier kan eigenlijk geen telefoon tegenop. Jammer dat ie stuk isquote:
Philips Digaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:17 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Eerste PC:
[ afbeelding ]
Eerste telefoon:
[ afbeelding ]
Wist geeneens dat je er mee kon sms'en. Ik had hem vrij snel toen Libertel voor het eerst een prepaid pakket invoerde: Izi. Was ook de eerste van de middelbare school met een telefoon. Veel reacties gekregen van "wat moet je daar nou mee?"quote:
Dat was mijn tweede! Heerlijk telefoontje. Na een tijdje brak de antenne af, dat was minder.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:52 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
Ericcson T18
Goed ding was dat.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:10 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zeker? Was destijds een zeer scherpe aanbieding.Ik baalde flink dat ik deze voor mijn verjaardag kreeg, inplaats van een Nokia 5110.
Ik zag er eergisteren iemand mee in het ziekenhuis...quote:
Daar ben ik ook mee begonnen (al was die van mijn broer). Mijn eerste eigen computer was een Commodore 64, in '85 ofzo gekocht.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:19 schreef vosss het volgende:
Eerste "PC" was een Sinclair ZX81 met maar liefst de maximale geheugenuitbreiding van 16KB in totaal
[ afbeelding ]
Ik na die ZX81 ook een C64, 2 stuks versleten en daarna nog 2 stuks van de nieuwe generatie zegmaar.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee begonnen (al was die van mijn broer). Mijn eerste eigen computer was een Commodore 64, in '85 ofzo gekocht.
Mijn eerste mobiel was een Nokia 3310 geloof ik, afdankertje van mijn zwager, in 2005 gekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |