Ja helemaal leuk zo'n flow, het gaat alleen helemaal NERGENS over. En dat haat ik aan Rico.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:59 schreef kalinho het volgende:
Hmm, ik vind de stukken van Rico soms knapper. Qua articulatie. Op Citysound Freestyle 2 dacht ik heeftie een stuk waar hij het heeft over hijgende butfaggots, asbestlekkende dakdekkers en tijdrekkende grafzerkzeiksletten... zo'n flow is gewoon te erg. ik krijg het normaal amper uitgesproken laat staan over een beat. Sticks heeft dat toch minder vind ik.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:50 schreef Catch22- het volgende:
En de Generaal doet niet aan disses. En dat hoeft ook niet.
Het hele verhaal achter die Fakkelbrigade ken ik verder niet, maar net effe geluisterd. Op zich wel aardig, maar niks bijzonders vind ik. Groen Gras is voor mij het tofste nummer, goeie zomertrack.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:55 schreef ShinobizWinter het volgende:
Fakkelbrigade - Colucci Era @ Luisterpaal:
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/41993607
groen gras = van ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Het hele verhaal achter die Fakkelbrigade ken ik verder niet, maar net effe geluisterd. Op zich wel aardig, maar niks bijzonders vind ik. Groen Gras is voor mij het tofste nummer, goeie zomertrack.
Oh, op die fiets. Mjah ik heb niet snel geskipt. De meeste beats vind ik gewoon niet bijzonder. Op enkele uitzonderingen na. Ook een kwestie van smaak trouwens.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:52 schreef Remake het volgende:
De beste albums zijn groeiers. de mp3 generatie skipt 1x met een half oor door een album waar iemand met hart en ziel aan heeft gewerkt en roept gelijk of CLASSIC! of NEP
Colucci Era is heeel hard, maar zoals gezegd wordt een grower.
Luister deze al twee dagen almost non-stop en nu pas begin ik 'm echt te waarderen.
Is mooi, als je eerst deze tracks luistert en dan de boys van streetknowledge of 101barz gaat checken.. Talk about a niveauverschil
Gooi je V teken in de lucht als afdruk
productie zal wel van a.r.t. zijn; aangezien hij het hele album heeft geproduceerd!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Sticks en Rico geloof ik. Productie weet ik niet.
Jongens, luister en huiver. Net via hyves een berichtje gekregen het nieuwe album te checken, en ik vind de eerste paar tracks al wel redelijk dope. Need I say more? Check it!quote:Dames en heren, lovers en haters. Het is eindelijk zo ver……
Op Hemelvaartsdag komen wij van ZKP met ons album UITDEHOOGTE.
DOWNLOAD HEM HIER!!!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:28 schreef FP128 het volgende:
Hoi, wie heeft die tt verzonnen. "pomp die shit " Ik begrijp wel dat iemand een beetje Amerikaanse slang wil overzetten naar het nederlands maar dan moet het nog altijd zijn: "pump it!"van "pump it UP!"( wat de eigenlijk uitspraak is) Dus ts is een emo en amateur!
beasty boys faalhaas faaltquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:28 schreef FP128 het volgende:
Hoi, wie heeft die tt verzonnen. "pomp die shit " Ik begrijp wel dat iemand een beetje Amerikaanse slang wil overzetten naar het nederlands maar dan moet het nog altijd zijn: "pump it!"van "pump it UP!"( wat de eigenlijk uitspraak is) Dus ts is een emo en amateur!
Uitverkocht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:23 schreef krioro het volgende:
Sticks en Rico de 22ste in 013 zag ik in de OP, misschien effe heen ja.
Trein uit, loop ik tegen FRS Centraal en meteen liep dat album daar naar mij te flirten!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:58 schreef Ordinair het volgende:
http://www.last.fm/user/Ordinair
Vandaag naar Amsterdam, kijken of ik Colucci Era ergens kan bemachtigen, word wel ziek van de luisterpaal.
Ik waardeer hem wel...quote:
Winne - Winne zonder strijdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:45 schreef S-Two het volgende:
Ik wist helemaal niet dat dit topic bestond, maar kwam afgelopen week toevallig het nieuwe album van Winne tegen (Winne Zonder Strijd, geen idee hoe lang die al uit is). Heb nog geen tijd gehad om het te beluisteren, maar is het wat? Of is het album hier al uitgebreid besproken?
15jaar! Petje af. Net even zijn cd gedownload, klinkt best goed!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef Superheld het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)aa60bba1b27ea452501a
Fotosynthese 101 barz
Ben wel benieuwd naar die dingen met Sef, Willy, en hopelijk de Jeugd.quote:Sebastian Hoff gaat onder zijn hardcore alias DJ Promo een album maken voor Top-Notch. Het label van Kees de Koning heeft de smaak te pakken. Afgelopen week werd al bekend dat gabberpunkduo Aux Raus er tekent. "Kees vroeg me in eerste instantie om producties te doen voor een aantal van zijn acts", zegt Hoff. "Maar uiteindelijk wilde hij liefst een compleet Promo album. Alle vrijheid, geen grenzen."
Aux Raus is uiteraard present op het Promo-album. Het duo is al bij Hoff in de studio geweest. "We hebben echt een klik", zegt hij. De Amsterdammers gebruiken elementen uit de hardcore wereld, maar hebben een gitaarachtergrond. "We kunnen elkaar van alles leren. Als zij een gitaar vet willen laten klinken, nemen ze hem gewoon acht keer op. Zo gaat dat in de rock, weet ik sinds vorige week. Als ik zelf een gitaar vol wil laten klinken, pomp ik hem digitaal helemaal op."
Ook Sef (Flinke Namen) en Willy (The Opposites) hebben al gastbijdragen geleverd, en meer namen gonzen rond. "Misschien De Jeugd van Tegenwoordig. Maar het is niet de bedoeling om een soort '15 Top-Notch acts vs Promo' te maken. Ik heb nu een aantal mensen gevonden waar ik goed mee samen kan werken, daar blijf ik voorlopig even bij." Volgens Hoff wordt het album divers. "Hiphop, drum 'n bass, zelfs wat dubstep, met de typische hardcore feel. Met Willy heb ik een soort old school hiphop track gemaakt, met Sef een elektronische track. Ik wil wel voorkomen dat het cheezy wordt, platte hiphop met hardcore kicks. Ik gebruik de power uit mijn eigen muziek, zonder de traditionele gabber sound."
Dat de samenwerking soepel verloopt, is niet echt een verrassing. Een aantal Top-Notch acts hebben al eerder hun liefde uitgesproken voor de hardcore goeroe. Promo op zijn beurt werkt in zijn eigen producties veel met hiphop samples. "Het is voor mij leuk om meer betrokken te zijn bij de teksten, in plaats van afhankelijk te zijn van bestaande tracks." De persoonlijke deadline ligt in augustus/september, het album zou dan in het najaar uit kunnen komen. Of er ook optredens komen, is nog onduidelijk, maar de wens is er zeker. "Het lijkt me geweldig om met deze jongens een keer een grote tent op zijn kop te zetten."
bron
Eerlijk gezegd heb ik de mixtape nog niet gecheckt, maar ik vind 't oudere werk wel net iets beter dan "als zij langs loopt".quote:Op maandag 1 juni 2009 20:42 schreef Roscovitch het volgende:
Die mixtape van Kunst & Vliegwerk van Flinke Namen is echt dope, kijk uit naar hun album.
wtf?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:30 schreef Remake het volgende:
puur voor de liefde alles wat d'r te halen viel, is al behaald
clips volle zalen en een 50 om 50 deal, kom kijke kill, kom kijke kill, alles is hier, jah
Vind je Duvel niet lauw? Ik vond die intro van buitenwesten altijd lachen.. "hij loopt.... door het bos..."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |