quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:15 schreef Roscovitch het volgende:Nou ben ik echt niet met je eens, het is niet Extince's slechste album want dat is Vitamine E imo. Hij had één nummer wat een beetje commercieel en zoals de Partysquad klinkt en dat was Repperdeklep, maar dat is niet eens een hit geworden dus kom op waar hebben we het over. Er stonden ook nog een paar écht goede tracks op zoals 5% dus hij heeft de skills wel nog, dat de drive wat minder is kan wel maar als hij écht wil kappen met muziek maken zou ie dat wel ergens gezegd hebben in de media en dat heb ik nog nergens gezien.
Over smaak valt natuulijk niet te twisten, maar ik vind Vitmaine E ver boven Toch verheven. Ik vind het hardcore stukje erg grappig, maar dat heeft natuurlijk niks te zoeken op een hip hop cd.
Ik weet jij houdt van hem is compete bagger, Nieuwe lichting heeft hij geen verrassende namen gevraagd zoals hij dat daarvoor wel deed er zit niet een rapper bij die underground is.
Knop om is kut. Hij moet gewoon inzien dat zijn engelstalige periode niet goed was. Hij rapt in tenenkrommend engels. De rest van de nummers zijn oke niet meer en soms wel minder. Enige positieve uitzondering is inderdaad 5% hoewel ik me afvraag of dat niet komt door het hele verhaal rond Miker G.
Maar dat is natuurlijk smaak. Misschien ben ik wel gewoon te oud en te gehecht aan vroegah toen alles beter was en speelt Ex meer in op de jeugd.