SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag hoe ze aan die kat is gekomen (gekregen?).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:48 schreef Biogarde het volgende:
Ik ken een 25-jarige vrouw/meid met een kat en dies alles behalve stoffig
n=1 is n=0.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:48 schreef Biogarde het volgende:
En ik heb zelf ook een kat trouwensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:48 schreef Biogarde het volgende:
Ik ken heb een 25+ jarige vrouw/meid met een kat en dies alles behalve stoffig
Nou stoffig dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken alleenstaande mannen met een kat, wat zegt dat over die mannen?
Dat ze voorlopig nog wel even alleenstaand zullen blijven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken alleenstaande mannen met een kat, wat zegt dat over die mannen?
Hebben jullie een kat dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:48 schreef Biogarde het volgende:
Of ze proberen zo die alleenstaande 25+ vrouwen met kat te strikken. Best slimquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:03 schreef Shivo het volgende:
Dat ze voorlopig nog wel even alleenstaand zullen blijven.
En het werktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of ze proberen zo die alleenstaande 25+ vrouwen met kat te strikken. Best slim
Je of ze hebben gewoon iemandiets nodig dat hen wel warmte en liefde kan geven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of ze proberen zo die alleenstaande 25+ vrouwen met kat te strikken. Best slim
En dan kunnen de katten het weer niet met mekaar vinden en dan staat zijn kat op Marktplaats en zit twee dagen later in de maag van een slang van een hobbyist.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |