Je vergist je, dat is nl vliegen terwijl je er een hekel aan hebt!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stiekem blijf ik ook hopen dat ik een van Nuno's scharrels zou mogen zijn, zodat ie écht kan leren wat échte liefde is, en voor altijd bij mij en alleen mij blijft, want als ik dat van 'm vraag doet ie dat. Want dat is échte liefde
![]()
![]()
!
De aanloop beloofde veel goeds, maar er kwam een enorme anti-climax, die op zichzelf weer een aanleiding was tot een lekkere relquote:
Gelukkig kwam er een no-show en werd de tijdelijke pijn verzacht door een schattige Reinquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nu niet meer. Maar vruuuuuger, toen de klompen nog veters hadden, ten tijde van de grote Eindhoven Pann/Frisomeet en iets daarvoor. Man, toen lagen jullie allebei kwijlend voor jullie beeldscherm naar jullie spaanse woordjes aan elkaar te kijken.
I remember, en I remember ook hoe toen half Pann je heeft lopen misbruiken en gebruiken in je verdriet, maar dat zul je wel verdrongen hebben in je verdriet en de drank toenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vergist je, dat is nl vliegen terwijl je er een hekel aan hebt!![]()
Nuno hield alleen van MIJ! Liefde is niet komen opdagen, remember?
Net wakker? heb je Pfeiffer?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I remember, en I remember ook hoe toen half Pann je heeft lopen misbruiken en gebruiken in je verdriet, maar dat zul je wel verdrongen hebben in je verdriet en de drank toen. Verbaast me dat je niet zwanger bent geworden op dat feest, man o man.
wat zijn dat voor ruige feesten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik herinner me nog wel "het tegen de muur omhoog"
Of was dat MisterO met Rik?
alleen ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen was ik al sneaky naar huis gegeaan zonder dat iemand het door had.
Ja, je was immers niet komen opdagen, Ang3l kan wel de illusie hebben dat je voor hem zou komen, maar wij weten allebei beterquote:
Er werden dus vele harten gebroken die avond.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, je was immers niet komen opdagen, Ang3l kan wel de illusie hebben dat je voor hem zou komen, maar wij weten allebei beter.
que has comido?quote:
arroz con pesquote:
In het Tsjechisch betekent Pes hond.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
arroz con pes![]()
maar twas niet zo lekker, had het niet met liefde bereid
quote:
zou dan welleens de menu kaart van een spaanse chinees wonende in tsjechië willen inzien lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |