ja maar portugees is wat andersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik moet hoognodig een tijdje naar Spanje, dit weekend sprak ik met een Spanjaard en maakte veels te veel fouten
was er geen Dynasty op tv?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:29 schreef Peter het volgende:
Voor een middagje drama hoef je alleen maar het H-topic te openen
Hoho ik wil niet iedereen versieren die ik spreekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
qua taal of je versier tactics :-)
me voy a cena aora laters
Maar ik heb ook spaans geleerdquote:
O gaan we zo beginnen?quote:
Ga je I drove all night zingen tijdens het Bevr.Fest.?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:38 schreef Xiance het volgende:
bij de opmerking "och hij leeft al jaren met me dus hij is wel wat gewend" had ik m al meteen gedumpt
Daar hebben we een nederland een woord voor, egoische..
ikke ikke ikke, en wat jij vind boeit me geen reet.
Nouja toedels!
ik heb zo een publiek optreden dus ik moet mn jurk nog aantrekken enzo
a si!quote:
que?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:38 schreef Xiance het volgende:
bij de opmerking "och hij leeft al jaren met me dus hij is wel wat gewend" had ik m al meteen gedumpt
Nouja toedels!
Que? Eres loco?quote:
Gelukkig is hij jouw nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:38 schreef Xiance het volgende:
Nouja toedels!
pero es posible..quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zo sneu he, deze hele discussie, nuno's (on)trouw, beloftes die onmogelijk blijken te zijn en echte liefde. Sneu en belachelijk en niks waard, zodoende erover praten nog minder.
HEY! Kruip terug in je sarcasme jij ondankbare cd-accepterende snol!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zo sneu he, deze hele discussie, nuno's (on)trouw, beloftes die onmogelijk blijken te zijn en echte liefde. Sneu en belachelijk en niks waard, zodoende erover praten nog minder.
Hier ja? Of hier als in daar?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pero es posible..
Ik ken hier wel een paar cross-dressers
Ik voel NIETSsssss, NIIIEEEEEEETTTTSSSS *loopt over kooltjes*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik dacht dat het spaans praten na Ang3l en Nuno's whatever-ze-ook-voor-elkaar-dachten-te-voelen wel voorbij zou zijn.
Ja, dit is jaloezie omdat ik het niet kan
Stiekem blijf ik ook hopen dat ik een van Nuno's scharrels zou mogen zijn, zodat ie écht kan leren wat échte liefde isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HEY! Kruip terug in je sarcasme jij ondankbare cd-accepterende snol!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stiekem blijf ik ook hopen dat ik een van Nuno's scharrels zou mogen zijn, zodat ie écht kan leren wat échte liefde is, en voor altijd bij mij en alleen mij blijft, want als ik dat van 'm vraag doet ie dat. Want dat is échte liefde
![]()
![]()
!
Ja, nu niet meerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voel NIETSsssss, NIIIEEEEEEETTTTSSSS *loopt over kooltjes*
here as in Nueva York.quote:
ik heb zeker iets gemist, right?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nu niet meer. Maar vruuuuuger, toen de klompen nog veters hadden, ten tijde van de grote Eindhoven Pann/Frisomeet en iets daarvoor. Man, toen lagen jullie allebei kwijlend voor jullie beeldscherm naar jullie spaanse woordjes aan elkaar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |