Wat doe jij de hele dag, van rond 11 uur tot 2 uur snachts fokken, slapen en weer hetzelfde daarna?quote:
Natuurlijk!! ik ben een verslaafde!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat doe jij de hele dag, van rond 11 uur tot 2 uur snachts fokken, slapen en weer hetzelfde daarna?![]()
Ik heb wel oke geslapenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jaa zeker! En u dan?
Ik lig nog steeds in me nest
Denk vanmiddag nog ff fitnessen en moet vanavond nog ff werken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee eigenlijk niet. Misschien vanavond dus nog de stad in. Maar wordt lekker rustig vrij dagje. Morgen weer aan de slag dus nu effe genieten van het niks doen
jij dan?
Gemist?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:39 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Schindler's List weer gemist hoorIk keek Brokeback Mountain en toen viel ik in slaap. Zonde.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:46 schreef Samzz het volgende:
Inderdaad schandalig... ik voel me nu verplicht hem te kopen en alsnog te gaan zien vanavond.
Ik ben officieel in opleiding tot boerin hoor ik net.
Ik werd geattendeerd op het feit dat ik trekker kan rijden en kalfjes aan m'n vingers laat zuigen. Blijkbaar ben je dan boerin in opleidingquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik werd geattendeerd op het feit dat ik trekker kan rijden en kalfjes aan m'n vingers laat zuigen. Blijkbaar ben je dan boerin in opleiding
Maakt mij niet uit, ik vind dat wel tofBoerin met Prada
En al een Externe HD besteld?quote:
Ten eerste, goede morgen/middag allemaal. *Geeuw*. Lekker, zo'n vrij dagje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:29 schreef ReMcOrE het volgende:
yoyo
nope, nog geen tijd gehad om te kijken, moet ik van het weekend maar even doenen dan die van 120GB aan kameraad verkopen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:35 schreef Bootie het volgende:
[..]
Ten eerste, goede morgen/middag allemaal. *Geeuw*. Lekker, zo'n vrij dagje.
Ten tweede, vandaar de quote: klik.
Een mooie hdd in de aanbieding.
WD een beter merk? Heb nog nooit van Lacie gehoord..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
scheelt paar euro tussen de Lacie en de Western Digital, vind die Lacie mooier qua design
WD is uitstekend, maar Lacie is ook goed hoor voor externe schijvenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
WD een beter merk? Heb nog nooit van Lacie gehoord..
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga dr vandoor
Paar uurtjes nog werken
Tot vanavond
Cuegirllie![]()
quote:
dat klinkt goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had vnnacht een onmeunig geil gesprek met mn amerikameisje
Misschien was ze wel niet amerikaans:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had vnnacht een onmeunig geil gesprek met mn amerikameisje
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien was ze wel niet amerikaans:
Spijt van spannend gesprek op MSN![]()
Wát?quote:
Wel een goede grap natuurlijkquote:
quote:Wát?
quote:
Hoe vaker je het zegt hoe meer je het zult geloven. Accepteer het nou maar gewoonquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:![]()
Nee ik weet 100% zeker dat het Cara was
quote:
Wat wat waaat?quote:
Ben je jaloers?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat wat waaat?
* Chr1st1aan gaat weer even opdrukken (haha afrukken?), moet ook nog douchen....
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hoe vaker je het zegt hoe meer je het zult geloven. Accepteer het nou maar gewoon
Puh jaloers op wie in godsnaam, daar ben ik toch zelf veel te goed voor zeg.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben je jaloers?
Ga jij je maar even afrukken onder de douche
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
Puh jaloers op wie in godsnaam, daar ben ik toch zelf veel te goed voor zeg.
Nee nee nee, dat doen we nu even niet
Dat denk jijquote:
Helpen?quote:Niet? waarom niet? is toch lekker?
quote:
Dat denk jijquote:
Nou dan gaan we dat toch eens proberen?quote:
Ik hoef niet te proberen hoe preuts ik ben hoorquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoef niet te proberen hoe preuts ik ben hoor
Jij wil niet eens douchen met mijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik ga dan wel douchen zonder jou...ga maar met die viespeuk van vanavond wat doen
Ben je lelijk dan ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij wil niet eens douchen met mijgezellig
quote:
Ja klopt dan wil ik dat niet, of je moet een goed lichaam hebben.........quote:
Die heb ik uiteraard welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja klopt dan wil ik dat niet, of je moet een goed lichaam hebben.........
quote:
Ik zou voor de vuilniszak gaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
ipv condoom over mn lul over je kop ?
Condoomshop 't hofje heeft ook wel niet doorzichtigequote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zou voor de vuilniszak gaan
Een condoom is doorzittig he.
Toch liever een vuilniszak.. hoef geen bevochtigd hoofd te hebben (tenminste niet van zaaddodersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Condoomshop 't hofje heeft ook wel niet doorzichtige
ik ga nu douchen
En net zei je nog....vrouwen...quote:
Komt hij ook weer aan mister pervertquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel een gat in de vuilniszak maken zodat ze nog aan je lul kan zuigen he
Had het over mijn goddelijke lijf hequote:
Nikste pervert, ik heb gewoon ontzettend veel zin om te neukenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En net zei je nog....vrouwen...
[..]
Komt hij ook weer aan mister pervert
Renate schijnt heel happig te zijn als je vanavond naar Enschede komtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nikste pervert, ik heb gewoon ontzettend veel zin om te neuken
Een vreemd goddelijk lijf, heb je 3 borsten ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had het over mijn goddelijke lijf he
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Renate schijnt heel happig te zijn als je vanavond naar Enschede komt
Zie bovenstaandequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Een vreemd goddelijk lijf, heb je 3 borsten ?
Heb je hem weer met zn 3 borstenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Een vreemd goddelijk lijf, heb je 3 borsten ?
Dat is iets standaards van hem?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je hem weer met zn 3 borsten
Soms kan ik best leuk uit de hoek komenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]jij bent best grappig
[..]
Zie bovenstaande
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je hem weer met zn 3 borsten
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Soms kan ik best leuk uit de hoek komen![]()
[..]
dit is de eerste keer dat ik dat zeg ja. Beetje de boel verdraaien he !
Hij liegt, dat heb je nu toch wel door?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is iets standaards van hem?
Beetje jammer
Hahaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hij liegt, dat heb je nu toch wel door?
Een "vriendin" die er niet is, obsessie voor piemels door vuilniszakken, metal liefhebber
Ja lach er maar weer om, dit is een dood serieuze zaak!quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ja lach er maar weer om, dit is een dood serieuze zaak!
Hoe laat spreken jullie af vanavond? Of val jij niet voor zijn lange lokken
Eerst met mij willen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]sorry.
Ik spreek ineens met iedereen wat af?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Eerst met mij willen?
Toen kwam Marko?
Onze metal vriend?
Ik was gewoon de eerste , en ik heb je kunnen weerstaan
quote:
.... we hebben dit gesprek ook al over de telefoon gehad ik ga er niet weer over in discussiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]val je dan niet op mn lange rode lokken?
Maar je zei dat je van me hield!!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
.... we hebben dit gesprek ook al over de telefoon gehad ik ga er niet weer over in discussie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |