Ik werk bij m'n oom en tante achter de bar, een voetbalkantine.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ga soms wel eens naar zo'n karaoke bar. Ook leuk.
Dat is ook briljant.quote:
Maar toen was je natuurlijk al natquote:Op maandag 4 mei 2009 23:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is ook briljant.
Ben een keer natgespoten met een waterpistool door de barvrouw in zo'n skihutding
Zijn er dan veel mensen die ook serieus voor iedereen gaan zingen?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ga soms wel eens naar zo'n karaoke bar. Ook leuk.
Neequote:Op maandag 4 mei 2009 23:11 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
i wanna take you to a gaybaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Doet me denken aan mijn laatste lesdag... Was niet heel erg zonnig, en dan met een waterpistool bruggertjes zeiknat makenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is ook briljant.
Ben een keer natgespoten met een waterpistool door de barvrouw in zo'n skihutding
Ik begrijp het volledigquote:
Ja als je wat op hebtquote:Op maandag 4 mei 2009 23:12 schreef xalo het volgende:
[..]
Zijn er dan veel mensen die ook serieus voor iedereen gaan zingen?
Ook altijd leuk.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn laatste lesdag... Was niet heel erg zonnig, en dan met een waterpistool bruggertjes zeiknat maken
Kloptquote:Op maandag 4 mei 2009 23:11 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Die band kan het zelf nog niet eens bijhouden live
Machtsgevoel.. Vooral toen ik diegene recht in zijn smoelwerk spoot...quote:
Over het algemeen boeit Fok! mij echt geen ene reet en loop ik hier gewoon te ouwehoeren inderdaad, als je me leert kennen ben ik echt niet zo.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik begrijp het volledig
Nooit geweten/gedacht dat jij zo'n kant had, je bent meestal een vervelend typje hier
Wat maakt zo`n letter nou uitquote:
Een emmer water leegkiepen in die mega-tassenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Machtsgevoel.. Vooral toen ik diegene recht in zijn smoelwerk spoot...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |