Haha zou best wel eens kunnen kloppen, ik heb bijna alles verdrongen. Behalve de punten dat ik de lerares uitschold (cynthia, wat een KUTwijf) en dat ik de leukste meiden van de klas had in groep 8quote:Op maandag 4 mei 2009 23:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijne ookHerinner me ook dat we het binnen 10 seconden goed hebben gemaakt
Zou wat zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 23:21 schreef xalo het volgende:
[..]
Misschien sta je nu wel zat en zingend op Youtube!
Een topic voor jou?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Haha zou best wel eens kunnen kloppen, ik heb bijna alles verdrongen. Behalve de punten dat ik de lerares uitschold (cynthia, wat een KUTwijf) en dat ik de leukste meiden van de klas had in groep 8
Mwah, zo ben ik niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel eens zo'n moment?
Niks mis mee
Link postenquote:
Die grafhoer liet haar naam veranderen in Annaquote:Op maandag 4 mei 2009 23:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Haha zou best wel eens kunnen kloppen, ik heb bijna alles verdrongen. Behalve de punten dat ik de lerares uitschold (cynthia, wat een KUTwijf) en dat ik de leukste meiden van de klas had in groep 8
Ja, dus met een half uurtje ga ik lekker naar dromenlandquote:
Dat blijft natuurlijk altijd bijquote:Op maandag 4 mei 2009 23:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:22 schreef ImTheBase het volgende:
Ohja en toen ik zo'n klootzak zo hard op zijn knie trapte dat ie in janken uitbarstte, wat een heerlijk gevoel was dat.
Heb je zoveel gerukt vandaag?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja, dus met een half uurtje ga ik lekker naar dromenland
Ik vind van jaquote:
Ja, haha hier maken we er serieus nog best vaak grappen over. Damn mijn laatste twee jaar op de basisschool waren wel echt supergeweldig, Betty was echt een geweldige lerares. Eerst hadden we zo'n mongool die ons uitschold en wou trappen, die is ontslagen, waarna Betty als tijdelijke invaller kwam. Die vond het toen zo leuk dat ze voor altijd is gebleven, en wat een toffe jaren waren datquote:Op maandag 4 mei 2009 23:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die grafhoer liet haar naam veranderen in Anna_!
Al tijden nietquote:
Ga zoeken! Zo ben ik mezelf wel eens tegen gekomenquote:
Dragonforcequote:Op maandag 4 mei 2009 23:22 schreef ImTheBase het volgende:
Ohja en toen ik zo'n klootzak zo hard op zijn knie trapte dat ie in janken uitbarstte, wat een heerlijk gevoel was dat.
SHOW!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Ga zoeken! Zo ben ik mezelf wel eens tegen gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |