Het wordt een spannende week voor jequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Het is iets waar je zorgvuldig over moet nadenken.
Ja ik wil de uitslag graag hebben inderdaad.![]()
[..]
Verstandig. Ik drink ook geen alcohol.quote:Hoezo? Ik drink nooit alcoholIk ben straight-edge.
Ow. Wat ben je ook eerlijk dat je het niet adhoc bedachtquote:Dit heb ik trouwens bedacht tijdens mij stage. Ik vond het wel een leuke betekennis.
Ja inderdaad, ik ben benieuwd hoe mijn ouders zullen reageren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het wordt een spannende week voor je... Je ouders zullen ook wel benieuwd zijn..
Ik drink wel alcohol.quote:[..]
Verstandig. Ik drink ook geen alcohol.
quote:[..]
Ow. Wat ben je ook eerlijk dat je het niet adhoc bedacht
Veel vragenlijstjes die je moet invullen, honderden vragen dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Psychologische test: iq-test, persoonlijkheidstesten, gesprekken met psycholoog. evt ook gesprekken met ouders/familie.
Beschrijvende diagnostiek----> classificerende diagnostiek (DSM IV).
Sterkte en succes.
Ik denk dat laatste. Wellicht is dat op korte termijn voor de verandering eens grotendeels voorbij.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:41 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik vind echt dat je er veel te zwaar aan trekt, sempron. Maar het is een beetje een kip en ei probleem he. Word je vaker met jezelf geconfronteerd omdat je er veel te bewust van bent dat je autisme hebt of raak je er zo bewust van dat je autisme hebt omdat je zovaak met jezelf geconfronteerd wordt? In ieder geval, misschien helpt het je om er niet zo nadrukkelijk bij stil te staan..
Gefeliciteerd. Veel succesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:26 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste. Wellicht is dat op korte termijn voor de verandering eens grotendeels voorbij.
Ik ben namelijk aangenomen en ga over een paar weken werken als statistisch onderzoeker
Dat betekent dat ik aan nieuwe mensen niet meer hoef uit te leggen dat er een groot verschil is tussen mijn werk en opleiding en hoe dat verschil is ontstaan.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:26 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste. Wellicht is dat op korte termijn voor de verandering eens grotendeels voorbij.
Ik ben namelijk aangenomen en ga over een paar weken werken als statistisch onderzoeker
Dat betekent dat ik aan nieuwe mensen niet meer hoef uit te leggen dat er een groot verschil is tussen mijn werk en opleiding en hoe dat verschil is ontstaan.
Hij geeft al aan zijn werk goed te kunnen uitvoeren. Als hij ook redelijk (of goed) met zijn collega’s kan opschieten, waarom het dan vertellen? In mijn ogen geeft het vooral stress en confrontaties. Maar je kunt er ook op vooruit gaan. Als je het aan iemand vertelt die ervoor open staat, kan het zijn dat je een interessant gesprek krijgt. Dat is mijn ervaring.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is ook erg moeilijk. Het is ook iets erg persoonlijk om het wel of niet vertellen. Ik denk dat het altijd goed is om vooraf de voors en tegen af te wegen.
Het is een zeer groot dilemma.
Nou voor jou mag het wel 3 juni worden, niet?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:26 schreef sempron2400 het volgende:
Nee, even mezelf afsluiten, evt met een jointje en muziek, helpt me vaak om de dag erna weer hard er tegen aan te gaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:24 schreef sempron2400 het volgende:
En nu kan ik me richten op een invulling van de zaterdag.
Zijn er hier mensen die hun werk minder goed kunnen uitvoeren door eenzaamheid in de vrije tijd?
Nee, ik krijg juist stress door mij werk. En daardoor kan ik mijn priveleven niet goed uitvoeren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:24 schreef sempron2400 het volgende:
En nu kan ik me richten op een invulling van de zaterdag.
Zijn er hier mensen die hun werk minder goed kunnen uitvoeren door eenzaamheid in de vrije tijd?
Ik merk de laatste tijd ook wel iets meer stress. In maart zijn we overgegaan op een andere ruimte, waardoor iedereen beneden werkt (werk nu in een groothandel). Blijkbaar ben ik toch net iets gevoeliger voor geluiden en regelmatig in- en uitlopende mensen dan gemiddeld en aan het einde van de werkdag wat vermoeider.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik krijg juist stress door mij werk. En daardoor kan ik mijn priveleven niet goed uitvoeren.
Werk je in een groothandel voor cactussen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:05 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Ik merk de laatste tijd ook wel iets meer stress. In maart zijn we overgegaan op een andere ruimte, waardoor iedereen beneden werkt (werk nu in een groothandel). Blijkbaar ben ik toch net iets gevoeliger voor geluiden en regelmatig in- en uitlopende mensen dan gemiddeld en aan het einde van de werkdag wat vermoeider.
Maar over een maand kom ik in een rustigere omgeving te werken met ook minder prikkels. Ik ben een beetje een fascinatie gaan ontwikkelen voor alles wat met prikkels te maken heeft...
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:05 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Ik merk de laatste tijd ook wel iets meer stress. In maart zijn we overgegaan op een andere ruimte, waardoor iedereen beneden werkt (werk nu in een groothandel). Blijkbaar ben ik toch net iets gevoeliger voor geluiden en regelmatig in- en uitlopende mensen dan gemiddeld en aan het einde van de werkdag wat vermoeider.
Maar over een maand kom ik in een rustigere omgeving te werken met ook minder prikkels. Ik ben een beetje een fascinatie gaan ontwikkelen voor alles wat met prikkels te maken heeft...
Nee, en dat zit er voorlopig ook niet in. Ik heb wel vacatures gezien (heel goed salaris), maar niet op gereageerd. In een omgeving met cactussen krijg ik angsten, angst dat ik overprikkeld raak.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:07 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Werk je in een groothandel voor cactussen?
quote:Op zondag 31 mei 2009 09:20 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Nee, en dat zit er voorlopig ook niet in. Ik heb wel vacatures gezien (heel goed salaris), maar niet op gereageerd. In een omgeving met cactussen krijg ik angsten, angst dat ik overprikkeld raak.
Ik heb niet gegenoten vandaag.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:35 schreef sempron2400 het volgende:
Zo... niets gebeurd in zeer lange tijd. Zou iedereen in dit draadje vandaag de weg naar Dunya hebben gevonden? Ik heb er in ieder geval van genoten, en voor de verandering was het er lekker weer.
Het blijft moeilijk om naar mijn ouders te gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |