Volgens mij robro?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Als je weet aan wie ben je echt mijn full-time held
quote:
Dat dusquote:
quote:
BIERquote:Op maandag 4 mei 2009 22:21 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb cola nodig, ik ga hier echt kapot aan moeheid gek
Nee we hebben hier een geval dat alle antwoorden verwijst naar het zelfde linkje. Hetgeen dan weer het antwoord is want bovenstaande wil zienquote:Op maandag 4 mei 2009 22:21 schreef ImTheBase het volgende:![]()
![]()
hebben jullie parkinson ofzo? beetje verkeerd klikken
quote:
LIES! HOAX!eins en BIER!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee we hebben hier een geval dat alle antwoorden verwijst naar het zelfde linkje. Hetgeen dan weer het antwoord is want bovenstaande wil zien
No shit Sherlock.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee we hebben hier een geval dat alle antwoorden verwijst naar het zelfde linkje. Hetgeen dan weer het antwoord is want bovenstaande wil zien
Ja maar jij niet mijn held , want je weet niet wie ik bedoelquote:Op maandag 4 mei 2009 22:23 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
HELD
This is the last timmmeee i'll say these wordss...... something i wasn't sure of, but was in the middle of..
die tekst, zo betekenisvol
JOUW MOEDER LEEFTquote:Op maandag 4 mei 2009 22:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maar jij niet mijn held , want je weet niet wie ik bedoel
Het laatste mag je komen brengen. (wel koud)quote:
Faal in je zelfgetypte scriptquote:Op maandag 4 mei 2009 22:24 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
JOUW MOEDER LEEFT
[sub]xalo snapt 'm wel[sub]
Snap ik 'm?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |