Om niet met "ik" te beginnen begin ik eventjes zo. Sinds jongs af aan zing ik.. Onder de douche, tijden het plassen en skeiten, want dat doe ik ook. Maar vooral niet te vergeten, ik zing tijdens de SEKS! Meestal het Evangelie. Vaak is dat even schrikken voor de sma'tjes, want die verwachten dat niet.. Maar gelukkig wordt dat kleine buitenissig karakter trekje teniet gedaan door mijn kwaliteiten.
Ik voel jullie verdriet bij het lezen van dit topic, in de hoop dat ook jullie mijn verdriet zullen voelen.
Tevens heb ik nog een klein pijnlijk moment tijdens maar eigenlijk vooral na de seks. Ik rouw om alle potentiele levens die ik verknoeid heb aan mijn eigen lusten. Het zaad wat ik nog terug kan vinden begraaf ik meestal in de tuin. Met het idee om alles terug te geven aan de natuur, in de hoop dat er dan toch nog iets goed mee gedaan wordt in de vorm van de groei van planten. Vooral narcisjes.
Klacht: Waarom kan seks niet gewoon gaan zoals sma'tjes het verwachten van mij.. Ik stel wekelijks zo'n 5 dames teleur