quote:Op maandag 4 mei 2009 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan heb je al een betalingsregeling. Dus geen reden om te verrekenen. Of eigenlijk, het is al verrekend waardoor je dus minder per maand ontvangt
normaal krijg je binnen 2 week na dagtekening.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb hem optijd ingestuurd, krijg je eerst nog bericht dan voordat het daadwerkelijk gestort wordt
ow dan zal ik t binnenkort wel hebbenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef nelisb het volgende:
Ik ook 23 februari ingediend voor mij en mijn vriendin.
Brief vrijdag in huis met datum dagtekening 5 mei. Zal eerdaags wel op de rekening staan.
Als ik jou was toch even kijken of je nog wat terug kunt krijgenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef ManAtWork het volgende:
Nog steeds geen aanslag ontvangen.![]()
Zal wel komen omdat ik de aangifte nog niet heb ingediend.
MAW en geld terug krijgen??quote:Op maandag 4 mei 2009 21:36 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Als ik jou was toch even kijken of je nog wat terug kunt krijgen
Individueel uitstel of loop je mee in de beconregeling?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef ManAtWork het volgende:
Nog steeds geen aanslag ontvangen.![]()
Zal wel komen omdat ik de aangifte nog niet heb ingediend.
Ik weet dat ik nog iets terug krijg.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:36 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Als ik jou was toch even kijken of je nog wat terug kunt krijgen
Klopt. Maar ik heb iets teveel betaald. Ik krijg dus nog iets terug.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
MAW en geld terug krijgen??
Zo lief is de BD niet voor hem.
Die willen alleen maar geld van hem zien.
Heb mezelf niet meegenomen in de uitstelregeling.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Individueel uitstel of loop je mee in de beconregeling?
ik niet, bewust i.v.m. navorderingstermijnen
Dat is zelden het geval zelfs (in ieder geval bij mij)quote:[b]Op maandag 4 mei 2009 21:56 schreef Cijfers voor de bank zijn al klaar. Maar dat wil niet zeggen dat deze ook voor de fiscus zijn.
Als je elektronisch aangifte doet kan je de ontvangstbevestiging als PDF opslaan. Daarna krijg je als eerste pas de aanslag, inderdaad.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:13 schreef RacerDKB het volgende:
Kan je eigenlijk bevestigen dat je het ingestuurd hebt?
Of is de eerste bevestiging pas die brief die je krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |