Ik ben niet zo van de zwarte swiftjesquote:Op maandag 4 mei 2009 20:24 schreef Apfel. het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat je door de hekken en het publiek was doorgereden. Misleidende TT
Wat is het probleem?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:26 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Mijn god, debiliteit slaat zelfs toe op de weg! Ik dacht dat het beperkt bleef tot televisie en kutkankersites...
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:26 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
Mijn god, debiliteit slaat zelfs toe op de weg! Ik dacht dat het beperkt bleef tot televisie en kutkankerusers zoals ik...
BELACHELIJK DAT MENSEN NOG GEWOON ADEMEN TIJDENS DE 2 MINUTEN STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!4!!!4!44!!!!!!!!!!!4!44!4444444444444444quote:Op maandag 4 mei 2009 20:26 schreef Kopbal het volgende:
Kansloos die mensen die niet even de moeite nemen om te stoppen. Er kwam hier zelfs iemand langsgereden met de muziek knallend uit z'n auto.
Waarom zou ik stoppen? Ga echt niet op de klok zitten kijken en muziekje staat op.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:26 schreef Kopbal het volgende:
Kansloos die mensen die niet even de moeite nemen om te stoppen.
Wat is er schijnheilig aan dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:28 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Debiele schijnheiligheid van de Nederlandse bevolking. Maar dat was gisteren ook al hoor.
De motor van je auto? Of rij je in een Halsema-karretje?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:29 schreef MdMa98 het volgende:
Ze geven alleen aan dat je stil moet zijn...dus.
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:26 schreef Kopbal het volgende:
Kansloos die mensen die niet even de moeite nemen om te stoppen. Er kwam hier zelfs iemand langsgereden met de muziek knallend uit z'n auto.
Ja nog eens over die kutdodenherdenking he...quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:24 schreef Apfel. het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat je door de hekken en het publiek was doorgereden. Misleidende TT
Er word niet gevraagd dat mijn auto stil moet zijn, maar ik en jijquote:Op maandag 4 mei 2009 20:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De motor van je auto? Of rij je in een Halsema-karretje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |