Vlinders in je buik?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:08 schreef rene90 het volgende:
Ja ik zag het, totaal slechte keus wat mij betreft. Grissom had toch iets van tja, een soort uitstraling.
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:09 schreef Edwinuss het volgende:
Grissom altijd een toffe vent inderdaad
Een kerstboom zonder ballen.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:21 schreef whataboutit het volgende:
Grissom was gewoon Grissom, en Csi zonder Grissom is als...... daar kom ik later op terug
Miami bedoel je? Met die fake look als ie zijn zonnebril af zet? Dat was een in scene gezet dood. Ja duhh tis een serie, je snapt mequote:Op maandag 4 mei 2009 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
Grissom had als specialiteit beesten, toch? Die neger zeker ook?. Origineel... Hoe kan het trouwens dat die rooie van Vegas nog leeft? Die was toch doodgeschoten bij dat vliegtuig?
Nee, de specialiteit van die neger is moordzaken.. ofso toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
Grissom had als specialiteit beesten, toch? Die neger zeker ook?. Origineel... Hoe kan het trouwens dat die rooie van Vegas nog leeft? Die was toch doodgeschoten bij dat vliegtuig?
Don't mess with Horatioquote:Op maandag 4 mei 2009 21:47 schreef whataboutit het volgende:
[..]
Miami bedoel je? Met die fake look als ie zijn zonnebril af zet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |