sorry ik moest natuurlijk blom bedankenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:36 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Net als ajax fans ons bedankenEn dan zelf met 6-2 verliezen in de play offs
![]()
![]()
Ik heb er ook aan gedacht om bier koud te leggen in de rust, maar ik wilde het noodlot niet tartenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:38 schreef Schimpie het volgende:
Zo nu even een Westmalle.
Ze kunnen nog steeds degraderen hequote:Op zondag 10 mei 2009 16:38 schreef BeamofLight het volgende:
Waar zijn die mensen ineens van : please Roda degradeer voor ons enzo? Snap het niet meer.
Nee, een Feyenoorder kwam de scheids de schuld geven, maar kijk vanavond zelf maar naar de beelden als je die nog niet gezien hebt en kijk dan goed naar de penalty van Feyenoord.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:49 schreef andre77 het volgende:
Ik gunde Roda het van harte om er in te twijfelen, maar als ik de 'supporters' in deze thread lees begin ik te twijfelen. Altijd maar een ander zoals de scheids de schuld geven en de taal die daarbij gebruikt wordt.
Dat was achteraf gezien inderdaad behoorlijk hilarischquote:Op zondag 10 mei 2009 16:58 schreef Schimpie het volgende:
Die fortunees die op fortunahome verkondigde Roda wel even naar de JL te schoppen was trouwens inderdaad meer bezig met schoppen dan voetballen.
Zeker, we zijn er nog niet, vanaf morgen denken we daar weer aanquote:Op zondag 10 mei 2009 17:08 schreef Eilanden het volgende:
Ik kan me de opluchting van de fans hier voorstellen natuurlijk, maar dit is slechts de eerste stap
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:49 schreef andre77 het volgende:
Ik gunde Roda het van harte om er in te twijfelen, maar als ik de 'supporters' in deze thread lees begin ik te twijfelen. Altijd maar een ander zoals de scheids de schuld geven en de taal die daarbij gebruikt wordt.
Calm down manquote:Op zondag 10 mei 2009 17:20 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je bent een dwaas!!! De arbitrage heeft ons handenvol punten gekost afgelopen seizoen. Een opluchting dat we vanmiddag, ondanks wéér zo'n arbitrale dwaling, wel nog gewonnen hebben.
Droeftoeter.
Volgens mij is 3-2 toch echt een overwinning en geen gelijkspel.quote:
Was wat 'diepzinniger' bedoelt. We hebben de wedstrijd wel gewonnen, maar we zijn pas echte winnaars als we de na-competitie overlevenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij is 3-2 toch echt een overwinning en geen gelijkspel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |