Triest volk.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:10 schreef DarkShine het volgende:
Filmpje uit de kantine na afloop van MVV afgelopen vrijdag
Hoe sneuquote:Op zondag 10 mei 2009 22:10 schreef DarkShine het volgende:
Misschien in de eerste helft, maar in de tweede helft was dat echt wel een wedstrijd, maar toen wisten ze daar natuurlijk ook dat Roda voorstond en ze er vol voor moesten gaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:11 schreef LeonH het volgende:
Zouden ze in Doetinchem trouwens gewoon op gelijkspel hebben gespeeld er van uitgaande dat Roda toch wel zou verliezen?
Whehehe, niet zo heel gek eigenlijk.In Roggel aan de Maas (?) heb je wegrestaurant Feyenoord geloof ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:10 schreef DarkShine het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
http://fortunahome.com/news.php?id=2574
Ach ja, toen Fortuna degradeerde stonden de Roda supporters ook met Gouden Gidsen te zwaaien.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:59 schreef Ixnay het volgende:
Normaal als ik bij de uitslagen in de Jupiler League kijk hoop ik altijd dat de 2 andere clubjes wat puntjes gehaald hebben uit medelijden met hun gevecht tegen faillisement.
Maar ik vind dit soort acties toch erg sneu. Lijkt wel jaloezie, altijd de slechtere zijn en nu mogelijk een kansje krijgen om te laten zien dat voetbal in Zuid-Limburg meer is dan Roda.
Die Gouden Gidsen waren enkel omdat we tegen jullie speelden toen. Speelden wij niet tegen jullie hadden we ons daar niet druk om gemaakt.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ach ja, toen Fortuna degradeerde stonden de Roda supporters ook met Gouden Gidsen te zwaaien.
Het hoort er gewoon bij, de hele reden dat er gewoon nooit een fusie mogelijk was.
quote:Ik hoopte vandaag dat jullie zouden degraderen, maar moet tegelijkertijd ook zeggen dat ik het knap vind dat jullie even bij Feyenoord winnen. Dan maar in de nacompetitie, al zitten jullie aan de positieve kant van de loting.
Idem.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
Triest volk.
Mooi gezegde trouwens, Waar 2 honden vechten om een been, gaat de 3e er mee vandoor.
Zeker vandaag van toepassing!![]()
Nu weer vol focussen op de play-offs, alleen sta ik voor een dilemma als ze de eerste knock out doorkomen. Wedstrijd is dan namelijk op Pinkpop zondag
Fortuna Sittard - Heidebloem misschien ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:05 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Schade Deutschland. Alles ist vorbei !!
Achjah die derby komt er volgend jaar toch wel.![]()
Die kreeg dan ook rood, had Cisse ook moeten hebben me dunkt.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:57 schreef Plato1980 het volgende:
Die overtreding van Hofland nogmaals bekeken en het was werkelijk een schandalige elleboog. Mede omdat hij dit min of meer had aangekondigd verdient hij een hele lange schorsing van minstens 7/8 wedstrijden.
Parkstad arrogantie.. heerlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 00:11 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Fortuna Sittard - Heidebloem misschien ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |