Vanaf morgen denk ik daar weer aanquote:Op zondag 10 mei 2009 17:37 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Was wat 'diepzinniger' bedoelt. We hebben de wedstrijd wel gewonnen, maar we zijn pas echte winnaars als we de na-competitie overleven
Laat ze je smaken wah!!!quote:
Het blijft binnen de perken, heb morgenochtend een heel belangrijke afspraak en ik kan me dus absoluut geen kater veroorloven, maar een paar biertjes gaan er wel in.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:44 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Laat ze je smaken wah!!!proost en hik!
Laat Fortuna voorlopig maar even ballen in de JL. Eerst even financieel alles op orde krijgen.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:33 schreef Rucebo het volgende:
Lekkere derby. Jammer dat Fortuna de nacompetitie net heeft gemist
...
Kap eens met die fusie, is het nu nog niet duidelijk dat die er nooit zal komen?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:12 schreef blonchi het volgende:
[..]
Laat Fortuna voorlopig maar even ballen in de JL. Eerst even financieel alles op orde krijgen.
En misschien toch nog hopen op een evt. fusie met Roda (én MVV?)
Maar die hoop is ver weg, ik weet....
Lastig te zeggen, het was in ieder geval geen gestolen overwinningquote:Op zondag 10 mei 2009 18:39 schreef Blawh het volgende:
Geen flauw idee of het terecht is geweest, maar knap is het zeker.
Dankjewelste!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:39 schreef Blawh het volgende:
Zo pak je 1 punt uit de wedstrijden tegen Willem II en Volendam, wordt je al voor dood en begraven verklaard, en zo scoor je 3x in de Kuip en pak je daar 3 punten. Geen flauw idee of het terecht is geweest, maar knap is het zeker.
Gefeliciteerd.
Godverdomme gast flikker toch een eind op! Welke situaties waren dat dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:34 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
2 keer rood voor cisse en kah die niet gegeven werd. Slechts 3 minuten extra tijd had gewoon 5-7 minuten moeten zijn.
Ze zullen wel onoplettendheid van de verdeding van Feyenoord bedoelen....quote:Op zondag 10 mei 2009 20:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
En hoe durft VI te schrijven over een onoplettendheid bij een buitenspelval van Cisse waar de goal uit kwam? Dit was helemaal geen buitenspel namelijk
Inderdaad, heb het nog eens rustig nagelezenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:38 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ze zullen wel onoplettendheid van de verdeding van Feyenoord bedoelen....
Ik ben er ook bang voor, maar dat neemt niet weg dat ik tegen ben.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Kap eens met die fusie, is het nu nog niet duidelijk dat die er nooit zal komen?
Deze post leg ik vast: ook Bionchi geeft aan tegen een fusie te zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:09 schreef blonchi het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, maar dat neemt niet weg dat ik tegen ben.
Proost!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:45 schreef DarkShine het volgende:
*hik*
Serieus? Wat triestquote:Op zondag 10 mei 2009 22:05 schreef DarkShine het volgende:
.Vooral in Sittard waar de Brand Taverne vanaf 12 uur de consumpties voor 1 euro had om "de Fortunafans een leuke middag te bezorgen" en Feijenoord - Roda op groot scherm uitzond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |