Ik gebruik tegenwoordig altijd Engelse subs wanneer beschikbaar. Ondanks dat mijn Engels zeer redelijk is krijg ik niet altijd alle opmerkingen en uitdrukkingen mee, zeker niet wanneer er zacht of veel gepraat wordt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:48 schreef Mirel het volgende:
Ik weet niet of het deels lag aan mijn chipsgekraak waardoor ik niet alles goed kon horen, maar ik kan de gesprekken in Dollhousen nooit echt volgen.
Dit:quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, idd, dat is best matig.
[..].
Nu even de nieuwe epi binnenhalen.
Nooit last van met Dollhouse. Juist bij Lost zit ik altijd heel krampachtig op alles te letten omdat ik bang ben om iets te missen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:12 schreef Mirel het volgende:
Nou dat is ook weer niet nodig. Het is dat als je bijv. de meeste series, zelfs bij Lost niet echt naar het scherm hoeft te staren om het te volgen. Terwijl je drinken inschenkt of even door je kamer loopt of whatever. Bij Dollhouse kan ik het niet meer volgen als ik eventjes niet oplet bij een gesprekje. Ik zie ook niet echt een rode lijn.
Misschien vind ik het gewoon niet interessant genoeg. Maar ja, dat is eigenlijk hetgene waarvan ik wil weten waarom het zo is
Kruisje vind ik ook niks nee.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:05 schreef LadiesMan217 het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
QFT.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:44 schreef Mirel het volgende:
Ik vind niet eens zo dat ze een mooi gezicht of lichaam heeft maar ze is wel geil
Dat heb ik ook regelmatig inderdaad. Soms heb ik echt moeite om een dialoog te volgen als ik even niet helemaal geconcentreerd kijk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:48 schreef Mirel het volgende:
Ik weet niet of het deels lag aan mijn chipsgekraak waardoor ik niet alles goed kon horen, maar ik kan de gesprekken in Dollhousen nooit echt volgen.
Wij zijn gewoon slimmer dan die domme Amerikanenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:32 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vond het weer een interessante aflevering. Ik vraag me wel af waarom de kijkcijfers maar mwa zijn. Er zit toch een lekekr wijf in, dus daar ligt het niet aan. Het is misschien niet al te makkelijk, misschien is dat t...
Dat dus, het is te moeilijk voor de gemiddelde amerikaan. Die kijken het liefste naar nog een CSI-kloon waarbij ze dezelfde verhalen telkens met een kleine aanpassing recyclen in zo'n CSI-vehikelquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:16 schreef Merkie het volgende:
Het is niet echt een toegankelijke serie.
Heeft niks met de gemiddelde Amerikaan te maken, maar wel met de serie. Ik snap het wel hoor, het is geen hele goede serie, wel vermakelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat dus, het is te moeilijk voor de gemiddelde amerikaan. Die kijken het liefste naar nog een CSI-kloon waarbij ze dezelfde verhalen telkens met een kleine aanpassing recyclen in zo'n CSI-vehikel![]()
Ik heb overigens nog nooit een aflevering van CSI, NCIS, Medium, Cold Case of welke andere random copseries gezien en ik ben ook niet van plan om er ooit naar te gaan kijken. Cop-series of daar aan verwante series![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:15 schreef Witchfynder het volgende:
Denisof is tof, maar zijn Amerikaanse accent is echt wanstaltig. Helaas, niet iedereen is Hugh Laurie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |