Wat is er zo erg aan dan precies? Lang geleden heb ik Buffy gevolgd, en een klein deel van Angel. Na jaren gehoord dat ie Firefly had gemaakt, en die gekeken. Nu kijk ik Dollhouse. Al die series met plezier gekeken, je zou dus kunnen zeggen dat ik fan ben. Verder weet ik weinig van die kerel en aanbid hem ook niet als een god ofzo, maar de series die hij maakt spreken me wel zeer aan.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Het Whedon-fandom is idd over het algemeen zeer onaangenaam. Een van de ergste fandoms ter wereld. Het is niet prettig daar altijd maar doorheen te moeten waden om van het werk van de beste man op de hoogte te blijven.
De echte Whedon fans aanbidden hem als een god en dulden geen tegenspraakquote:Op woensdag 9 september 2009 17:05 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan dan precies? Lang geleden heb ik Buffy gevolgd, en een klein deel van Angel. Na jaren gehoord dat ie Firefly had gemaakt, en die gekeken. Nu kijk ik Dollhouse. Al die series met plezier gekeken, je zou dus kunnen zeggen dat ik fan ben. Verder weet ik weinig van die kerel en aanbid hem ook niet als een god ofzo, maar de series die hij maakt spreken me wel zeer aan.
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die helemaal fan zijn van zijn manier van werken, maar wat is er zo onaangenaam aan de fans?Geen verwijt, maar een vraag.
Begint S2 alweer ja? Tof!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Nieuwe aflevering morgen te zien, jeuh!
Jep. Vanavond te zien in de VS, morgen te downloaden.quote:
Tof. Eindelijk weer een serie om te volgen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:55 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Jep. Vanavond te zien in de VS, morgen te downloaden.Of rond 4-5 uur snachts NL-tijd voor de echte die-hards.
Beh, voor mij hoeft dat "Bad-Ass, Whaat-up Shiznits" Wigger-gedrag van haar niet zo...quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:03 schreef Breuls het volgende:
Eliza zit intussen op haar Twitter vrolijk naar vanavond toe te leven:
[ afbeelding ]
linkje
quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Interessante aflevering. Topher en Whiskey, snif. Ik heb zin in de rest van het seizoen.
Nee, idd, dat is best matig.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Beh, voor mij hoeft dat "Bad-Ass, Whaat-up Shiznits" Wigger-gedrag van haar niet zo...
quote:Things are happening in the Dollhizzy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |