abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:01:24 #101
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_72216860
Niet aan haar tieten?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:16:29 #102
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_72221856
Dat, en Firefly, en Terminator, en The 4400, en Big Bang Theory.

En ja, weet dat ze recurring wordt, maar dat kan 2 kanten opgaan. Wat ik bedoel is dat ik graag zie dat ze full castmember wordt.
When all else fails, you always have delusion.
pi_72268967
Heb net het seizoen afgekeken. Leuke serie!! Ik moest alleen de eerste paar afleveringen er wel inkomen, maar ik ben blij dat ik ben blijven kijken want bij aflevering vijf vond ik het echt leuk worden. Ben benieuwd naar seizoen 2!
Because simple is bad!
  zaterdag 5 september 2009 @ 00:30:15 #104
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72451650
quote:
Op maandag 20 juli 2009 03:37 schreef Tim86 het volgende:
Nou, je bent nu nog wakker, dus tijd voor een marathon! En ook de niet uitgezonden ep kijken
Nu afgekeken . De finale was puik. Maar de unaired 13e aflevering ... . Ineens snap je waar Joss naartoe wil met deze serie. Die unaired aflevering kan zich scharen onder het beste wat Whedon ooit gedaan heeft. Deze serie heeft heel veel potentie .
2000 light years from home
pi_72452104
Schandalig lang over gedaan Merkie, maar goed om te zien dat je die 13e ook zo gaaf vond
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72467050
Had eigenlijk de moed opgegeven na al die bagger epi's maar heb op aanraden van Merkie toch de laatste afleveringen gekeken, inclusief de 13e epi. En die was inderdaad van een heel hoog niveau! Schijnt dat Fox ook weer enthousiast was na het zien van die aflevering en de serie daarom een tweede kans heeft gegeven. Ik begrijp helemaal waarom. Heb nu weer zin in een tweede seizoen, vooral als Summer mee gaat doen !
Amen.
pi_72467600
Ik snap echt niet wat iedereen zo geweldig aan die 13e aflevering. Dat was echt 13-in-een-dozijn actie SF. Commerciele derrie. Als ze echt die richting op gaan ben ik echt heel snel klaar met het 2e seizoen vrees ik.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_72467922
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:06 schreef Jarno het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen zo geweldig aan die 13e aflevering. Dat was echt 13-in-een-dozijn actie SF. Commerciele derrie. Als ze echt die richting op gaan ben ik echt heel snel klaar met het 2e seizoen vrees ik.
Misschien qua setting, maar qua twists en plotlijn vond ik het echt meer dan uitstekend hoor. Een hoop momenten die je niet zag aankomen .
Amen.
pi_72468404
Wat mij betreft had S1 prima zonder die 13e aflevering gekund iig. Leuk als DVD extra (en ik dacht ook echt dat hij zo bedoeld was...) maar wmb (allemaal imho dus) niet als richting voor S2 gaarne.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_72468479
Whehe ik heb nu die epi over carrots gezien . Nog 2 te gaan dus.
full stops and exclamation marks
pi_72476964
Voor mij was die 13e epi echt het beste wat Dollhouse tot nu toe heeft laten zien. De rest van het seizoen bestond voornamelijk uit weinig boeiende fillers met 0 karakterontwikkeling. Maarja.

[ Bericht 16% gewijzigd door Jivis op 06-09-2009 01:09:31 ]
Amen.
pi_72490708
Ik ga nu twijjfelen of ik afl13 wel heb gezien als de unaired is
Ga ik toch maar even opzoeken voor de zekerheid
pi_72493047
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:25 schreef speedy_kevin het volgende:
Ik ga nu twijjfelen of ik afl13 wel heb gezien als de unaired is
Ga ik toch maar even opzoeken voor de zekerheid
Alles is nu op bluray uitgekomen, ook de unaired pilot en de 13e epi .
Amen.
pi_72501831
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:41 schreef Jivis het volgende:

[..]

Alles is nu op bluray uitgekomen, ook de unaired pilot en de 13e epi .
Zojuist de bluray rip gekeken van episode 13, had hem inderdaad nog niet gezien.
Dit scenario had ik niet verwacht. Ben er ook nog niet helemaal over uit of ik er blij mee ben of niet.
Snel op naar seizoen 2!
pi_72568875
Zo, 12 en 13 ook gekeken en ik vond het beide goede afleveringen. 12 Was naar mijn mening een mooie afsluiter van het seizoen, genoeg actie, en het maakte me nieuwsgierig naar het vervolg. Van 13 vind ik het wel terecht dat die niet officieel in het seizoen geplaatst is. Op zich een interessante blik in de toekomst, maar paste verder niet echt achter 12.

Terugkijkend op het hele seizoen vind ik het uiteindelijk een toffe serie. Sommige afleveringen waren wel wat saai, vooral gericht op één missie en weinig vordering in het grotere geheel, zoals iemand hier ook al zei, maar ja, wat rustigere afleveringen tussendoor vind ik ook geen ramp. Nu mooi (bijna) verder met seizoen 2.
full stops and exclamation marks
pi_72574743
Ik vraag me trouwens af waarom FOX toelaat dat aflevering 13 niet uitgezonden wordt. Het is leuk als blu-ray extra, maar ik vind aflevering 13 wel van zo'n kwaliteit dat het wel uitgezonden had moeten worden..
Dit keer zonder signature
  woensdag 9 september 2009 @ 12:46:26 #117
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_72579086
Ik had aflevering 13 ook nog niet gezien. Erg tof. En nu kan seizoen 2 voor mij niet vroeg genoeg beginnen...
pi_72585576
Las dat episode 13 ook gefilmd is door een andere crew, namelijk die van 24. Dat is ook wel gek. Ik vond het overigens wel een goede aflevering. Alleen door Felicia Day had ik verwacht dat Captain Hammer binnen de kortste keren met zijn zoetgevooisde stem het beeld binnen zou slingeren.

Overigens krijg ik altjd een beetje de kriebels van Whedon's fans... Weet niet wat het is, maar ik vind ze eng.
pi_72585684
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:49 schreef Ericjuh het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom FOX toelaat dat aflevering 13 niet uitgezonden wordt. Het is leuk als blu-ray extra, maar ik vind aflevering 13 wel van zo'n kwaliteit dat het wel uitgezonden had moeten worden..
Zonder aflevering 13 kun je in de toekomst nog alle kanten op qua arch-story. Met aflevering 13 ligt deze ontwikkeling al redelijk vast.
  woensdag 9 september 2009 @ 16:21:14 #120
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_72585707
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:16 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Overigens krijg ik altjd een beetje de kriebels van Whedon's fans... Weet niet wat het is, maar ik vind ze eng.
Het Whedon-fandom is idd over het algemeen zeer onaangenaam. Een van de ergste fandoms ter wereld. Het is niet prettig daar altijd maar doorheen te moeten waden om van het werk van de beste man op de hoogte te blijven.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_72587500
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef Marble het volgende:

[..]

Het Whedon-fandom is idd over het algemeen zeer onaangenaam. Een van de ergste fandoms ter wereld. Het is niet prettig daar altijd maar doorheen te moeten waden om van het werk van de beste man op de hoogte te blijven.
Wat is er zo erg aan dan precies? Lang geleden heb ik Buffy gevolgd, en een klein deel van Angel. Na jaren gehoord dat ie Firefly had gemaakt, en die gekeken. Nu kijk ik Dollhouse. Al die series met plezier gekeken, je zou dus kunnen zeggen dat ik fan ben. Verder weet ik weinig van die kerel en aanbid hem ook niet als een god ofzo, maar de series die hij maakt spreken me wel zeer aan.

Kan me voorstellen dat er mensen zijn die helemaal fan zijn van zijn manier van werken, maar wat is er zo onaangenaam aan de fans? Geen verwijt, maar een vraag.
pi_72587668
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:05 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Wat is er zo erg aan dan precies? Lang geleden heb ik Buffy gevolgd, en een klein deel van Angel. Na jaren gehoord dat ie Firefly had gemaakt, en die gekeken. Nu kijk ik Dollhouse. Al die series met plezier gekeken, je zou dus kunnen zeggen dat ik fan ben. Verder weet ik weinig van die kerel en aanbid hem ook niet als een god ofzo, maar de series die hij maakt spreken me wel zeer aan.

Kan me voorstellen dat er mensen zijn die helemaal fan zijn van zijn manier van werken, maar wat is er zo onaangenaam aan de fans? Geen verwijt, maar een vraag.
De echte Whedon fans aanbidden hem als een god en dulden geen tegenspraak
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 9 september 2009 @ 18:28:42 #123
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_72590220
Gheghe, ik verwachte af en toe ook dat Felicia zou gaan zingen. Ik heb tot nu toe trouwens ook alles van Whedon gezien, maar zo'n grote fan ben ik niet. Weesch niet bang.
  donderdag 10 september 2009 @ 19:39:00 #124
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_72621602

Slayer en haar Watcher herenigd .
  vrijdag 25 september 2009 @ 14:48:28 #125
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_73100501
Nieuwe aflevering morgen te zien, jeuh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')