Nu afgekekenquote:Op maandag 20 juli 2009 03:37 schreef Tim86 het volgende:
Nou, je bent nu nog wakker, dus tijd voor een marathon! En ook de niet uitgezonden ep kijken
Misschien qua setting, maar qua twists en plotlijn vond ik het echt meer dan uitstekend hoor. Een hoop momenten die je niet zag aankomenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:06 schreef Jarno het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen zo geweldig aan die 13e aflevering. Dat was echt 13-in-een-dozijn actie SF. Commerciele derrie. Als ze echt die richting op gaan ben ik echt heel snel klaar met het 2e seizoen vrees ik.
Alles is nu op bluray uitgekomen, ook de unaired pilot en de 13e epiquote:Op zondag 6 september 2009 17:25 schreef speedy_kevin het volgende:
Ik ga nu twijjfelen of ik afl13 wel heb gezien als de unaired is![]()
Ga ik toch maar even opzoeken voor de zekerheid
Zojuist de bluray rip gekeken van episode 13, had hem inderdaad nog niet gezien.quote:Op zondag 6 september 2009 18:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Alles is nu op bluray uitgekomen, ook de unaired pilot en de 13e epi.
Zonder aflevering 13 kun je in de toekomst nog alle kanten op qua arch-story. Met aflevering 13 ligt deze ontwikkeling al redelijk vast.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:49 schreef Ericjuh het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom FOX toelaat dat aflevering 13 niet uitgezonden wordt. Het is leuk als blu-ray extra, maar ik vind aflevering 13 wel van zo'n kwaliteit dat het wel uitgezonden had moeten worden..
Het Whedon-fandom is idd over het algemeen zeer onaangenaam. Een van de ergste fandoms ter wereld. Het is niet prettig daar altijd maar doorheen te moeten waden om van het werk van de beste man op de hoogte te blijven.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:16 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Overigens krijg ik altjd een beetje de kriebels van Whedon's fans... Weet niet wat het is, maar ik vind ze eng.
Wat is er zo erg aan dan precies? Lang geleden heb ik Buffy gevolgd, en een klein deel van Angel. Na jaren gehoord dat ie Firefly had gemaakt, en die gekeken. Nu kijk ik Dollhouse. Al die series met plezier gekeken, je zou dus kunnen zeggen dat ik fan ben. Verder weet ik weinig van die kerel en aanbid hem ook niet als een god ofzo, maar de series die hij maakt spreken me wel zeer aan.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Het Whedon-fandom is idd over het algemeen zeer onaangenaam. Een van de ergste fandoms ter wereld. Het is niet prettig daar altijd maar doorheen te moeten waden om van het werk van de beste man op de hoogte te blijven.
De echte Whedon fans aanbidden hem als een god en dulden geen tegenspraakquote:Op woensdag 9 september 2009 17:05 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan dan precies? Lang geleden heb ik Buffy gevolgd, en een klein deel van Angel. Na jaren gehoord dat ie Firefly had gemaakt, en die gekeken. Nu kijk ik Dollhouse. Al die series met plezier gekeken, je zou dus kunnen zeggen dat ik fan ben. Verder weet ik weinig van die kerel en aanbid hem ook niet als een god ofzo, maar de series die hij maakt spreken me wel zeer aan.
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die helemaal fan zijn van zijn manier van werken, maar wat is er zo onaangenaam aan de fans?Geen verwijt, maar een vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |