Ik denk niet dat de hele show zich vanaf nu in de tijd van Ep 13 zal afspelen... Het was m.i. een blikje in een (mogelijke?) toekomst.quote:Op zondag 26 juli 2009 09:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de laatste aflevering een enorme afknapper vond... Dollhouse was juist redelijk uniek qua concept, en nu gaan ze over op een 13-in-een-dozijn 28 days later concept.

quote:Op maandag 27 juli 2009 00:13 schreef Zhenar het volgende:
Waarvan is die nare ondertitel van jou, Marbs?

Wauw, en dat terwijl er nog maar 13 afleveringen zijn!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:21 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik ben nu ook maar weer opnieuw begonnen met kijken van de eerste 14 afleveringen.

Yupquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauw, en dat terwijl er nog maar 13 afleveringen zijn!
Of tel je de unaired pilot ook mee?

Begin is vrij stroef, maar het wordt echt alleen maar beter vanaf ep 6 ofzoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:01 schreef krioro het volgende:
Vorige week Dollhouse pas ontdekt toen ik dit topic toevallig zag. Nu de eerste twee episodes gezien. Best tof.

Mwoah, ik vond het al wel leuk, maar het is idd zo dat ik na de eerste twee epi's nog niet een heel duidelijk beeld had om er écht een mening over te kunnen vormen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Begin is vrij stroef, maar het wordt echt alleen maar beter vanaf ep 6 ofzo

VET!!!!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:53 schreef Marble het volgende:
OMFG de tofste cylon ooit komt in Dollhouse! *flauwvalt*
Ik wil wel dat hij óf een doll wordt (want dan zijn de doll-cylon ontwikkelingshistorie/fanfic/Caprica-crossover mogelijkheden echt eindeloos) óf de Charles Widmore van dit stuk.
Dat is al 3 BSG'ers. Nu Grace Park als volgende graag.

Ok thanks! Dit is de eerste keer dat ik een serie online kijk, had m via megavid gekeken en daar stond ie niet op. Kon t ook niet vinden op google, waarschijnlijk niet de goede zoekcombi gemaaktquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:15 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon te downloaden op alle gebruikelijke plekken hoor. Torrents, warez fora, nieuwsgroepen etc etc

Dit was voor mij de reden om Dollhouse S1 eens te downloaden en te kijken, geen spijt van gehad. Leuke serie, aardig wat potentie. Alhoewel ik ook bang ben voor de richting die ze uitgaan nav die unaired episode, maar we zullen zien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:53 schreef Marble het volgende:
OMFG de tofste cylon ooit komt in Dollhouse! *flauwvalt*
Ik wil wel dat hij óf een doll wordt (want dan zijn de doll-cylon ontwikkelingshistorie/fanfic/Caprica-crossover mogelijkheden echt eindeloos) óf de Charles Widmore van dit stuk.
Dat is al 3 BSG'ers. Nu Grace Park als volgende graag.
 .
.

Dat was echt een onverwacht vette aflevering inderdaad! Misschien heb ik eroverheen gelezen maar is dat een opzet voor seizoen 2 of gewoon een losse aflevering?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:55 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, wat een fucking coole episode is die unaired 13de!!!!

Ik kan er bijna niet bij hoe geniaal die was, zit nog helemaal met een WTF gevoel!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |