1, die is nu geweest. (episode 12 (Omega). Er schijnt nog een 13e te komen maar die wordt niet uitgezonden begreep ik, hij verschijnt wel op dvd. Afwachten of er een 2e seizoen komt dus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hoeveel afleveringen krijgen we nou nog?
Ja; jouw komst in dit topic mag spectaculair zijn, maar niet genoeg om mij te doen OMG'en.quote:
hahaha! nou ben al tijden Josh Whedon gek!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja; jouw komst in dit topic mag spectaculair zijn, maar niet genoeg om mij te doen OMG'en.![]()
De verlenging van de serie daarentegen, is topnieuws!
Of het nou echt geweldig nieuws is weet ik niet als whedon nog meer naar de pijpen van Fox moet dansen ws én met drastisch minder veel geld. Ik bedoel ik lust graag een pizza maar als je 'm half verbrand en er ingrediënten opgooit die ik niet lust dan heb ik liever geen pizza.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:53 schreef bob1234 het volgende:
Van ausiello klinkt heel erg positief.
I just upgraded Dollhouse from "a long shot" to "prospects brightening" on my Fall TV Cheat Sheet amidst buzz that Fox is on the verge of renewing the show for a 13-episode second season. The catch? Joss Whedon will have to agree to a drastically reduced budget. (Note to JW: Dumping that annoying Topher dude should free up at least 15K an episode. Just a thought.) An official decision will be announced Monday morning prior to Fox's upfront
Hadden ze maar zo gedacht met Fireflyquote:Last month, TVWeek reported that, "Fox executives are holding out a glimmer of hope for the show, noting its loyal core and its strong DVR numbers." The reason Fox wanted to take a chance on the show: Whedon's audience is loyal and predictable, and it's not hard to see Fox's sales department arguing that it's easier to sell a 1.2 demo rating from "Dollhouse" than a reality show averaged a 1.6.
It's also good business for sister studio 20th Century Fox TV, which always does a good job exploiting properties via DVD and iTunes sales.
Hell no, Topher is tof.quote:(Note to JW: Dumping that annoying Topher dude should free up at least 15K an episode. Just a thought.)
jammer dat ze geen 2e seizoen Firefly maken, er is ruimte genoeg tussen S1 en de filmquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:09 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Of het nou echt geweldig nieuws is weet ik niet als whedon nog meer naar de pijpen van Fox moet dansen ws én met drastisch minder veel geld. Ik bedoel ik lust graag een pizza maar als je 'm half verbrand en er ingrediënten opgooit die ik niet lust dan heb ik liever geen pizza.
[..]
Hadden ze maar zo gedacht met FireflyToen was het veruit de beste move geweest om nog een seizoen te orderen. Toen hadden ze geen geloof er in, waar de kijker lyrisch was over de show. Nu gaan ze er automatisch van uit dat Whedon fans net zo stevig achter Dollhouse staan? Ik denk dat ik niet de enige ben die veruit minder enthousiast is over Dollhouse dan over Firefly (en Angel - dat ook minstens nog een seizoen verdiende)
Alle karakters van B & A in Dollhouse en dan alle Dollhouse karakters eruit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
Alexis Denisof![]()
![]()
![]()
![]()
En dan moet hij gewoon de rol van Wesley weer spelen! Vette Buffy/Angelverse crossover jeweightsssssss![]()
angel waar op tv?quote:
Zal wel Sci-Fi channel zijn ofzo. Die het in het afzichtelijke 4:3 pan&scan uitzendenquote:
Vond je de rest niet tof dan? Tegen die tijd zat ik er echt helemaal inquote:Op maandag 20 juli 2009 03:16 schreef Merkie het volgende:
Ik moet de laatste 3 afleveringen nog steeds kijken.
Andere series gekeken en op een gegeven moment gewoon vergetenquote:Op maandag 20 juli 2009 03:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vond je de rest niet tof dan? Tegen die tijd zat ik er echt helemaal in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: Ain't It Cool News![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Staan ook nog wat andere interessante spoilers achter die link:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste opmerking van Whedon![]()
![]()
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:00 schreef Zhenar het volgende:
VETTE casting spoiler voor seizoen 2!!!!1!1!!!Bij deze bestempel ik mezelf tot de Cordelia Chase van Fok, want al mijn visioenen komen uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: Ain't It Cool News![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Ik denk niet dat de hele show zich vanaf nu in de tijd van Ep 13 zal afspelen... Het was m.i. een blikje in een (mogelijke?) toekomst.quote:Op zondag 26 juli 2009 09:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de laatste aflevering een enorme afknapper vond... Dollhouse was juist redelijk uniek qua concept, en nu gaan ze over op een 13-in-een-dozijn 28 days later concept.
quote:Op maandag 27 juli 2009 00:13 schreef Zhenar het volgende:
Waarvan is die nare ondertitel van jou, Marbs?
Wauw, en dat terwijl er nog maar 13 afleveringen zijn!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:21 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik ben nu ook maar weer opnieuw begonnen met kijken van de eerste 14 afleveringen.
Yupquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauw, en dat terwijl er nog maar 13 afleveringen zijn!![]()
Of tel je de unaired pilot ook mee?
Begin is vrij stroef, maar het wordt echt alleen maar beter vanaf ep 6 ofzoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:01 schreef krioro het volgende:
Vorige week Dollhouse pas ontdekt toen ik dit topic toevallig zag. Nu de eerste twee episodes gezien. Best tof.
Mwoah, ik vond het al wel leuk, maar het is idd zo dat ik na de eerste twee epi's nog niet een heel duidelijk beeld had om er écht een mening over te kunnen vormen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Begin is vrij stroef, maar het wordt echt alleen maar beter vanaf ep 6 ofzo
VET!!!!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:53 schreef Marble het volgende:
OMFG de tofste cylon ooit komt in Dollhouse! *flauwvalt*
Ik wil wel dat hij óf een doll wordt (want dan zijn de doll-cylon ontwikkelingshistorie/fanfic/Caprica-crossover mogelijkheden echt eindeloos) óf de Charles Widmore van dit stuk.
Dat is al 3 BSG'ers. Nu Grace Park als volgende graag.
Ok thanks! Dit is de eerste keer dat ik een serie online kijk, had m via megavid gekeken en daar stond ie niet op. Kon t ook niet vinden op google, waarschijnlijk niet de goede zoekcombi gemaaktquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:15 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon te downloaden op alle gebruikelijke plekken hoor. Torrents, warez fora, nieuwsgroepen etc etc
Dit was voor mij de reden om Dollhouse S1 eens te downloaden en te kijken, geen spijt van gehad. Leuke serie, aardig wat potentie. Alhoewel ik ook bang ben voor de richting die ze uitgaan nav die unaired episode, maar we zullen zien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:53 schreef Marble het volgende:
OMFG de tofste cylon ooit komt in Dollhouse! *flauwvalt*
Ik wil wel dat hij óf een doll wordt (want dan zijn de doll-cylon ontwikkelingshistorie/fanfic/Caprica-crossover mogelijkheden echt eindeloos) óf de Charles Widmore van dit stuk.
Dat is al 3 BSG'ers. Nu Grace Park als volgende graag.
Dat was echt een onverwacht vette aflevering inderdaad! Misschien heb ik eroverheen gelezen maar is dat een opzet voor seizoen 2 of gewoon een losse aflevering?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:55 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, wat een fucking coole episode is die unaired 13de!!!!![]()
![]()
![]()
Ik kan er bijna niet bij hoe geniaal die was, zit nog helemaal met een WTF gevoel!
Los kijkje in de toekomst, dacht ik.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:00 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat was echt een onverwacht vette aflevering inderdaad! Misschien heb ik eroverheen gelezen maar is dat een opzet voor seizoen 2 of gewoon een losse aflevering?
Hoe dan ook, tvp voor nieuwtjes en seizoen 2.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef Rorata het volgende:
Ik hoop dat Eliza Dushku er nog in speelt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef Rorata het volgende:
Ik hoop dat Eliza Dushku er nog in speelt.
Altijd goed om Tigh weer te zien. Ben benieuwd naar zijn rol.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit was voor mij de reden om Dollhouse S1 eens te downloaden en te kijken, geen spijt van gehad. Leuke serie, aardig wat potentie. Alhoewel ik ook bang ben voor de richting die ze uitgaan nav die unaired episode, maar we zullen zien.
En hoorde ik Topher nou een keer 'frakkin' zeggen in één van de laatste episodes?.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:19 schreef Marble het volgende:
En de volgende guest star is bekend... Natuurlijk ubervoorspelbaar sinds 18 mei j.l., maar toch leuk.
[ afbeelding ]
quote:
En de andere GS:quote:a recurring role as BENNETT, a Dollhouse employee who shares a past with ECHO (Eliza Dushku).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Ik moet nu bij haar wel steeds aan die Big Bang Theory-aflevering denken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:19 schreef Marble het volgende:
En de volgende guest star is bekend... Natuurlijk ubervoorspelbaar sinds 18 mei j.l., maar toch leuk.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |