Jij hebt duidelijk niet opgelet op het eind. Ze zetten gewoon een eerdere backup terug.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:40 schreef Tegan het volgende:
Alleen, nu kan Sierra nooit meer Praya oid worden. Wat gebeurt er dan na haar contract? Of misschien had ze er helemaal geen, omdat ze niet heeft getekend net als Echo.
quote:
Jawel, maar wordt ze niet gezocht voor moord ofzo. Komt de politie vast later wel achter ofzo, en dan is het beter dat ze een nobody blijft die niet te vinden is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:52 schreef Marble het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet opgelet op het eind. Ze zetten gewoon een eerdere backup terug.
Anthony Head is al even druk in zijn thuislandquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef Tegan het volgende:
Giles moet sowieso een gastrol krijgen.
Ik kijk ook Castle, met Nathan van Firefly. Heeft ie vandaag gewoon zn Firefly-costuum aan, ter ere van Halloween.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:36 schreef Marble het volgende:
Kan gebeuren, ik verwacht ook nog steeds elk moment dat Echo opeens een puntig stuk hout uit haar decolleté te voorschijn tovert om een roedeltje vampiers te gaan asswhuppen.
Wat een treurigheid.quote:FOX ran a two hour repeat of House last night, and over the two hours it averaged a 1.2 adults 18-49 rating and 3.6 million users. For the night, with adults 18-49, that’s a 50% improvement over the combo of new episodes of Brothers, ‘Til Death and Dollhouse. And in the 9pm-10pm hour House averaged a 1.3 adults 18-49 rating – 62.5 percent better than Dollhouse did in the hour last week. The House rerun beat Ugly Betty with adults 18-49 as well.
Je kunt het niet los zien van het feit dat de line-up als geheel wat problemen heeft. De andere series die je noemt scoren volgens mij lager dan Dollhouse. Dat betekent dat het programma door de andere programma's verder ondruit gehaald wordt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:50 schreef Mr.Silencer het volgende:
Nu mogen we wachten tot 4 december, gelukkig zijn het dan wel dubbele afleveringen.
Gisteren werd House herhaald op het tijdstip van Dollhouse en de kijkcijfers waren 62,5% hoger.
[..]
Wat een treurigheid.
Ik had hetzelfde probleem! En daarnaast ook nog eens dat ik verwachte dat Nolan elk moment ontzichtbaar zou worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:14 schreef egeltje1985 het volgende:
Zoo, verwarrend. ik volg meerdere series en moest nog dollhouse en dexter kijken. Ik kijk eerst dollhouse en zie daar Lundy, van dexter. Aah! Messing with my mind!
Inderdaad, seizoen 2 kom mij ook niet echt meer boeien. Af en toe goeie momenten, maar de afleveringen op zich bouwden niet verder mee op. Ze zouden verder moeten gaan met dat onderzoek door van die senator (Alexis Denisof) en de ontwikkeling van Echo, in plaats daarvan krijgt ze nog delen van een seriemoordenaar in zich en een belachelijke baby aflevering. De aflevering met Sierra was dan wel weer tof, maar weinig toevoegend aan het hoofdverhaal.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:15 schreef Mirel het volgende:
Idd, die zag ik al aankomen. En de verhaallijn heeft me sinds de laatste Alpha ep niet meer vast kunnen grijpen.
Tja en dat krijg je dus nadat de serie gecancelled wordtquote:Op donderdag 12 november 2009 12:06 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Inderdaad, seizoen 2 kom mij ook niet echt meer boeien. Af en toe goeie momenten, maar de afleveringen op zich bouwden niet verder mee op. Ze zouden verder moeten gaan met dat onderzoek door van die senator (Alexis Denisof) en de ontwikkeling van Echo
Lees het topic dan niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:06 schreef Aestivate het volgende:
Lekkere spoiler... ik weet dat de aflevering al uitgezonden is maar kun je die uitspraak afschermen. Beetje jammer voor mensen (zoals ik) die naar weken in dit topic kijken dat opeens lezen (heb de afleveringen nog niet gezien, zet ze nu aan!)
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:06 schreef Aestivate het volgende:
Lekkere spoiler... ik weet dat de aflevering al uitgezonden is maar kun je die uitspraak afschermen. Beetje jammer voor mensen (zoals ik) die naar weken in dit topic kijken dat opeens lezen (heb de afleveringen nog niet gezien, zet ze nu aan!)
Ik bedoelde het niet persoonlijk, maar in elk serietopic is er altijd wel iemand die zoiets postquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:16 schreef Aestivate het volgende:
Jezus man ik heb geen serie planning waar in staat welke serie wanneer uitgezonden wordt. Dollhouse is al een maand niet uitgezondgen geweest en ik kom via myat in dit topic, lees ik gelijk dat. Ik weet dat het mijn eigen stomme schuld is, maar het was een goedbedoeld advies voor mensen die ook in dit topic terechtkomen om gelijk in de 1e nieuwe post het hele plot van de twee afleveringen te lezen. Niet iedereen telt de dagen af totdat een serie wordt geaird.
Dit dus, en nu weer ontopic.quote:Afleveringen die in de Verenigde Staten zijn uitgezonden mogen hier gewoon besproken worden, aangezien het topic daar voor is.
ik vond Victor als Topher en Topher zelf ook hilarisch samen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:15 schreef Junkie het volgende:
Topher & Bennett
Ik heb me echt kapot gelachen om Topher, toen hij aan 't bellen was naar Topher-doll.
Ik had precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:47 schreef Mirel het volgende:
Ik downloadde 6 en zag flashbacks waarvan ik HUH dacht. Blijkt dus dat 5 en 6 allebei nieuw zijn.
Het is toch echt je eigen verantwoordelijkheid als je geen spoilers wilt lezen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:06 schreef Aestivate het volgende:
Achteraf gezien overdreven.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:53 schreef Jivis het volgende:
Ik bedoelde het niet persoonlijk, maar in elk serietopic is er altijd wel iemand die zoiets post. Het is toch logisch dat in het VS-topic uitgezonden afleveringen besproken worden?
quote:Op zondag 6 december 2009 02:50 schreef Tegan het volgende:
Ik snap alleen niet waarom iedereen Summer zo tof vindt.
Ja, maar die kwam pas later vandaag "beschikbaar"...quote:
Ray Wise, de vice president in seizoen... 4, geloof ik.quote:
Hoezo ongeloofwaardig, past toch gewoon in het universum van Dollhouse.quote:Op zondag 13 december 2009 21:02 schreef Tegan het volgende:
Vond dat zijverhaal met de gevangenis en nurse Echo maar stom trouwens.
Ze leek wel Chuck tijdens het ontsnappen, beetje ongeloofwaardig.
Yupquote:Op zondag 13 december 2009 22:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Aaron.
Des te meer reden om Dollhouse ondanks de axe toch nog in te halen dus.
Zou kunnen dat ze om de zoveel tijd een imprint maken van hun medewerkers.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:42 schreef Mirel het volgende:
Ik dacht dat Alpha Paul's imprint jatte. Hoe komen ze nu aan deze?
Alpha zoekt volgens mij meer dan zijn sociophatische drang om de vriendjes van Echo te killen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:42 schreef Mirel het volgende:
Ik dacht dat Alpha Paul's imprint jatte. Hoe komen ze nu aan deze?
Het kantoor heeft zelfs wel wat weg van Wolfram&Hart in seizoen 5quote:Op zondag 20 december 2009 12:13 schreef Chuphinh het volgende:
Het doet mij nu echt denken aan Angel. De hele groep bij elkaar vechten tegen evil. De grote heist/plan
Hoezoquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:30 schreef Junkie het volgende:
[..]
Alpha zoekt volgens mij meer dan zijn sociophatische drang om de vriendjes van Echo te killen.
Hij had een brain-dump gedaan en die weer naar zichzelf geupload. Dus hij heeft de hdd gewoon daar gelaten. Ik denk dat het is voor de info die Paul Ballard heeft.
En we weten nu dat Caroline Farrell zich al verzette tegen Rossum, en ze dus wat met Bennet meegemaakt heeft waardoor Bennet die arm kreeg. En als ik het goed heb is Caroline ook een imprint.
Volgende episodes:
"Getting Closer" - January 8, 2010
"The Hollow Men" - January 15, 2010
"Epitaph Two: Return" - January 22, 2010
Moeten ze dan niet "Active architecture" hebben ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:58 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Zou kunnen dat ze om de zoveel tijd een imprint maken van hun medewerkers.
Geen bemoeienis met de inhoud door Foxquote:Op maandag 21 december 2009 14:01 schreef Ereinion het volgende:
De afgelopen week zo ongeveer heel seizoen 2 gezien. Wow, wat is er met deze serie gebeurt? Na het doodsaaie seizoen 1, is het nu ineens hardstikke tof. Gelukkig nauwelijks meer van die nutteloze 'imprint of the week' afleveringen, maar gewoon een leuk overkoepelend plot. Het tempo ligt iets te hoog, maar ach, dat is stukken dan het slakkentempo van het eerste seizoen. Zelf het acteerwerk van Dusku is niet eens meer zo slecht
Er zijn er nog drie. Ik hoop eigenlijk dat we er gewoon nog drie weken van kunnen genieten.quote:Op maandag 21 december 2009 22:38 schreef Desii het volgende:
Geniale afleveringen weer.
Hopelijk zijn de uitzendingen weer dubbele in januari
quote:"I think 2010, not sure how long we've been off the air."
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:01 schreef Tegan het volgende:
Dat einde... Nu mis ik de dubbelafleveringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |