Je kan er niet zomaar invallen. Het verhaal leunt vaak veel op vorige afleveringen, vooral nu Echo bewust gaat worden en steeds meer van vorige personages herinnert.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:16 schreef Merkie het volgende:
Het is niet echt een toegankelijke serie.
darling violetta - the sanctuary.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:21 schreef Tegan het volgende:
Was vergeten hoe mooi de theme muziek van Angel was.
Ik vind het ook nog steeds een leuke show. Maar kennelijk moet elke serie tegenwoordig elke ween een mind-bending, mega-arch, ever so life altering episode airen om te kunnen bestaan. Ik bedoel, wat verwacht je nu precies van commerciele drek als dit? Probeer het gewoon te zien voor wat het is, en niet elke week een OMFGBBQ show te verwachten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:54 schreef Salamander het volgende:
Het is nog maar de vraag of we een volledig seizoen van 22 afleveringen krijgen.
Maar sowieso gaan ze de dertien vol maken, en het verhaal sluitend maken.
http://www.hollywoodrepor(...)7a4412347c44da858d50
Ik zou het jammer vinden als ze er mee stoppen. Het is een leuke serie en ook de aflevering van twee weken geleden vond ik, als een van de weinigen geloof ik, leuk.
Maar nu mag er wel weer wat meer op het grotere verhaal ingegaan worden wat mij betreft.
Mwah. Opeenstapeling van clichés.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:38 schreef Aestivate het volgende:
Aflevering van vandaag (gisteren) was erg goed.
Ben ik niet met je eens, ik vond het juist en verfrissende aflevering. Niet geweldig, wel gewoon goed. Ik vind die Elisha Dushku alleen wel irritant worden. Volgens mij neemt zij als producer teveel touwtjes in handen bij Dollhouse. Ook die intro met alleen haar kop erin slaat nergens op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |