Ik ga voor Stefan/Sunchaserquote:Op maandag 4 mei 2009 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Welke Fokker met een grote bek wil voor 24 uur de bunker in?
dat lijkt mij sterk... in het begin stemde ik ook nooit op polls en kreeg gewoon nieuwe iig.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:43 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet of ik dit hier moet posten , maar doe het toch maar.
Is het zo dat, als je niet stemt op een poll op de homepage of control panel, je geen nieuwe polls te zien krijgt?
Iedereen ziet dezelfde pollsquote:Op maandag 4 mei 2009 19:43 schreef beequeen het volgende:
Is het zo dat, als je niet stemt op een poll op de homepage of control panel, je geen nieuwe polls te zien krijgt?
Kweenie, ik heb de drill- en de peukenpoll en heb al dagen niet gestemd.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:43 schreef beequeen het volgende:
Juist wel met Pim, dan voelen de anderen zich lekker lullig omdat ze niet aan hem kunnen tippenquote:
Nee, daarmee weten ze dat WIJ weten dat ze niet aan hem kunnen tippenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juist wel met Pim, dan voelen de anderen zich lekker lullig omdat ze niet aan hem kunnen tippen
Owkeeeejjjjj, thanx.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:45 schreef HiDiHo het volgende:
Iedereen ziet dezelfde polls
Dus je krijgt vanzelf een nieuwe te zien
Mooi juist, tochquote:Op maandag 4 mei 2009 19:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee, daarmee weten ze dat WIJ weten dat ze niet aan hem kunnen tippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |