quote:Op maandag 4 mei 2009 19:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee klopt, vrouwen trek je niet. Daar doe je iets anders mee
Jaaa zeker...quote:Op maandag 4 mei 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En je hebt drie topics nodig gehad om daar achter te komen?
Ik dacht wel: "Nou, het verhaal moet nog op gang komen." En toen kwam de aftiteling alquote:Op maandag 4 mei 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuttebol
En je vond het niet een ietwat 'abrupt' begin?
O niet gemerkt, want ik was uiteraard 2 minuten stilquote:Op maandag 4 mei 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Wat mooi, die 2 minuten stil pagina op Fok net.
Ik vind jou maar raar.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:03 schreef Remsjo het volgende:
IK had plots een treinrails en een deur van een kerker voor me neus.
Lievvv
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Wat mooi, die 2 minuten stil pagina op Fok net.
Amazone is een officieel beroep!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:34 schreef Muis006 het volgende:
Oh en de koe-smiley insinueert niet dat ik Greysie het equivalent van een koe vind!
Greysie is een amazone, een perfect schepsel, het licht in mijn duisternis
Mij ook. Krijg er altijd een brok in m'n keel van.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij jullie is, maar mij raakt het altijd, de nationale dodenherdenking.
Omdat ze er ís. Na donderdag. En niet in Pausmobiel.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Ik miste net 1 zin. Waarvoor werd er geklapt tijdens de toespraak van Cohen?
Voor de Koningin?
Dat raakt mij ook. Die afbeelding net op het scherm vond ik ook erg confronterend.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij jullie is, maar mij raakt het altijd, de nationale dodenherdenking.
Maar zei Cohen daar dan iets over? Want het was midden tijdens zijn toespraakquote:Op maandag 4 mei 2009 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat ze er ís. Na donderdag. En niet in Pausmobiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |