Weet ik hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef Muis006 het volgende:
Heeft niemand dan gelezen dat ik "het zo zou opvatten?"
Ik heb nergens getypt dat iemand het zo bedoelde!
Maar ik heb nergens gezegd dat ik me 1) aangevallen zou voelen of 2) de schuld bij een ander zou leggen als er een argument op de man gespeeld wordt. Alleen dat ik het dan persoonlijk zou opvatten. En dingen persoonlijk opvatten kan zowel negatief als positief.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik hoorMaar het is zo jammer als er meteen van iets negatiefs uitgegaan wordt. AKnynke vat het negatief of en vindt Remsjo dan dom en kortzichtig (of iets in die strekking). Terwijl 'we' ook even hadden kunnen vragen hoe hij het precies bedoelde
Niet meteen alles persoonlijk opvatten, bedoel ik eigenlijk
Al ben ik daar ook niet altijd een ster in.
Take care now
Nee er is echt geen venijnquote:Op maandag 4 mei 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
Muis, ik proef enig venijn in je laatste post, dus we hebben het er nog wel een keer over.
Geen zin om er verder over te gaan zitten vitten. En misschien vat ik die van jou nou wel verkeerd op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Haha nee gek wiefquote:Op maandag 4 mei 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
Oh gelukkig![]()
Ik zag het al helemaal voor me hoe je ... en take care nou inderdaadtegen me zat te gillen
Ik bedoelde in elk geval echt NIETS rots, naar niemand. En jij ook niet.
McArmy would do us!
Het is niet Thequote:Op maandag 4 mei 2009 19:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nu naar The Schindler's List aan het kijken, voor het eerst. Maar na een uur was 'ie al afgelopen en toen bedacht ik me dat ik ook helemaal geen intro heb gezien. En ik had ook niet het gevoel dat er iets niet klopte. Blijk ik alleen de tweede helft te hebben gezien. Dus ik ga nu de eerste helft maar eens kijken
.
Wel een ontzettend mooi einde trouwens.
Je zit tussen een berg vrouwen, wen er maar aanquote:Op maandag 4 mei 2009 19:12 schreef Remsjo het volgende:
Ik ben net 2 dagen actief bezig in dit topic en ik heb nu al meer mensen de kast opgejaagd dan in PUBforum. WTF![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:13 schreef neen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
O jaquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zit tussen een berg vrouwen, wen er maar aan
[..]Het valt me idd nu pas op dat hier alleen maar vrouwen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik zo weer weg ben hier!
Tuttebolquote:Op maandag 4 mei 2009 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja.
In mijn verdediging: deel 2 van de film stond in doalwnod mapje deel 1 en deel 1 dus in mapje deel 2. Vandaar dat het even misging. Nu ga ik de resterende 120 mins kijken.
Pardon?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:22 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Het valt me idd nu pas op dat hier alleen maar vrouwen komenDenk dat ik zo weer weg ben hier!
Helemaal niet 'alleen maar'. En hoezo nou weer 'weg ben'?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:22 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Het valt me idd nu pas op dat hier alleen maar vrouwen komenDenk dat ik zo weer weg ben hier!
Omdat ik dat niet trek al die vrouwenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal niet 'alleen maar'. En hoezo nou weer 'weg ben'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |