Ja, ik vond der Untergang een ontzettend mooie film. Wel heel erg heftig!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:53 schreef cyclechick het volgende:
Is der untergang ook een goede film? Die ken ik nog niet, La vita et bella wel... (ohh menn keuzes maken is niet mijn sterkste punt)
Der Untergang word toch de laatste levensdagen van Hitler gefilmd als ik het goed heb!? Heb hem 1 x gezien, vond hem niet zo geweldigquote:Op maandag 4 mei 2009 18:53 schreef cyclechick het volgende:
Is der untergang ook een goede film? Die ken ik nog niet, La vita et bella wel... (ohh menn keuzes maken is niet mijn sterkste punt)
Dank, mijn italiaans is nog slechter dan mijn frans, zoals je kunt zienquote:
Ik vind het ook een knauwerige taal. Frans vind ik weer prachtig en Italiaans ook.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:53 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dit dus :p
Maar ik bedoel er niks mee ofzo. Alleen heb ik het niet zo op dat Duitse taaltje. Als ik een Duitser hoor praten lijkt het net of diegene dan kwaad is ofzo
yay, ik dacht dat ik te laat was om hem te zien, maar hij komt dus nog een keerquote:Op maandag 4 mei 2009 18:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
La vita e bella komt twee keer- hij is er nu, en komt ook nog om 20:02.
Sorry maar ik zou een opmerking ook persoonlijk opvatten als de ander zegt "je moet je niet aangevallen voelen omdat je vriend een Duitser is"quote:Op maandag 4 mei 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook een knauwerige taal. Frans vind ik weer prachtig en Italiaans ook.
Heeft niets met de mensen zelf te maken. Aknynke heeft het anders opgevat ben ik bang
dat geloof ik ook.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook een knauwerige taal. Frans vind ik weer prachtig en Italiaans ook.
Heeft niets met de mensen zelf te maken. Aknynke heeft het anders opgevat ben ik bang
Ik niet. Als ik zou zeggen dat ik Frans een rottaal zou vinden om te horen en jouw vriendje heeft een Frans accent of spreekt Frans dan zou ik ook zeggen, al dan niet als grapje, dat jij je niet aangevallen moet voelen.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry maar ik zou een opmerking ook persoonlijk opvatten als de ander zegt "je moet je niet aangevallen voelen omdat je vriend een Duitser is"
Tschuess!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat geloof ik ook.
Goed, ik ga in ieder geval op weg naar die leuke duitser, en het zonnetje schijnt!
Fijne avond allemaal, en tot de volgende keer!
Ik bedoel er toch niks mee zei ik toch al :S Heb toch niks persoonlijks tegen haar vriend. Ik mag de taal toch wel vreemd vinden ofniet?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry maar ik zou een opmerking ook persoonlijk opvatten als de ander zegt "je moet je niet aangevallen voelen omdat je vriend een Duitser is"
Ho ik zeg helemaal niet dat het een heikel punt is omdat het Duits betreft. Wat ik probeer te zeggen is dat dingen persoonlijk opgevat kunnen worden als er een meningsverschil is en er worden persoonlijke argumenten bij betrokken.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik niet. Als ik zou zeggen dat ik Frans een rottaal zou vinden om te horen en jouw vriendje heeft een Frans accent of spreekt Frans dan zou ik ook zeggen, al dan niet als grapje, dat jij je niet aangevallen moet voelen.
Nu puur omdat het Duits betreft is het ineens een heikel punt?![]()
Als jij zegt dat je blues kutmuziek vindt en mijn vriend speelt blues in een bluesband, kan jij toch ook zeggen dat ik me verder niet aangevallen hoeft te voelen omdat Heer G toevallig blues speelt?
Het wordt wel erg uit zijn verband getrokken zeg.
Fijne avond met de leuke Duitsert!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat geloof ik ook.
Goed, ik ga in ieder geval op weg naar die leuke duitser, en het zonnetje schijnt!
Fijne avond allemaal, en tot de volgende keer!
Soms klinkt het best geinig.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:02 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik bedoel er toch niks mee zei ik toch al :S Heb toch niks persoonlijks tegen haar vriend. Ik mag de taal toch wel vreemd vinden ofniet?
Houdoequote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef cyclechick het volgende:
Aan alle duiters, zweden, nederlanders, fransen en de rest van de wereld: ik ben mijn kamer opruimen en plof daarna op de bank, fijne avond iedereen en een mooie stilte straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |