Ik ben echt zo gruwelijk melig vandaagquote:Op maandag 4 mei 2009 18:33 schreef Muis006 het volgende:
Elies![]()
Hou jij je flauwe grappen nou maar bij je in de EHBO tent voor als Greysie langs komt rennen
Oh dan blijf ik je wel gewoon vanaf een afstandje aanbiddenquote:Op maandag 4 mei 2009 18:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ja![]()
Geen offensief he, slechts de constatering van een feit.
[..]
Seizoen 1 volgens die folder, dat staat op het plaatje namelijk.
En neen, ik ga niet trouwen. Ik ga later alleen een groot feest geven omdat ik niet ga trouwen, dat wel
Open een neen-adoratie topic in B&H!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:35 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh dan blijf ik je wel gewoon vanaf een afstandje aanbidden
Ik dacht dat jij je eigen licht in de duisternis bent, tegenwoordig? (begreep ik uit de samenvatting van Greys?)quote:Op maandag 4 mei 2009 18:34 schreef Muis006 het volgende:
Oh en de koe-smiley insinueert niet dat ik Greysie het equivalent van een koe vind!
Greysie is een amazone, een perfect schepsel, het licht in mijn duisternis
Ja goed hequote:Op maandag 4 mei 2009 18:36 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je eigen licht in de duisternis bent, tegenwoordig? (begreep ik uit de samenvatting van Greys?)
Ik weet niet wat B&H is maar an sich een goed ideequote:
Haha, het is vier mei, dus je kunt kiezen uit:quote:
Dan heb je de bergetappe gewonnen, de rode bolletjestruiquote:Op maandag 4 mei 2009 18:39 schreef SiTu het volgende:
Ik zit helemaal onder de rode stipjesIk vraag me af of ik allergisch was voor de zonnebrandcrème of opeens voor de zonnebank. En ik vraag me nog meer af wanneer het weggaat.
Mijn lijstje wordt:
O: 5 crackers met pindakaas/ jam
L: 3 crackers pindakaas + peer
D: asperges met roomsausje met ham en ei en krieltjes OF asperges met tomatenroomsaus, gerookte kip en tagliatelle (afhankelijk van waar meneer zin in heeft/wat de winkel heeft)
T: kwark, misschien met fruit
T: nog te bakken citroenkoekjes, 3 ofzo.
Niet denderend, maar niet meer zo heel erg dramatisch geloof ik
'Leuk' is anders, maar The Diary of Anne Frank komt!quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha, het is vier mei, dus je kunt kiezen uit:
-Schindler's list
-Der Untergang
- La vita e bella
- Dagboek van Anne Frank
Denk dan Dagboek van Anne Frankquote:Op maandag 4 mei 2009 18:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha, het is vier mei, dus je kunt kiezen uit:
-Schindler's list
-Der Untergang
- La vita e bella
- Dagboek van Anne Frank
Ho. Stop.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:40 schreef Remsjo het volgende:
Wat kan Nederland toch heerlijk hysterisch reageren als er een ramp is gebeurd in dit land.
Scherpschutters op het dak van de Bijenkorf in Amsterdam op de Dam. 7 ME busjes, het Leger word ingezet en er mag nauwelijks publiek bij aanwezig zijn.
![]()
Ja, La Vita e Bella is een heel Duitse filmquote:Op maandag 4 mei 2009 18:41 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Denk dan Dagboek van Anne Frank
Die andere wordt allemaal Duits in gesproken en daar krijg ik buikpijn van
dat valt wel mee hoor! Wassen is hier nogal een gedoe (aparte ruimte voor een heleboel appartementen, met 8 wasmachines en 2 drogers, wil je 3 wassen tegelijkertijd kunnen wassen moet je vroeg zijn...) dus ik stond maar vroeg op. Normaal ontbijt ik ook pas tegen die tijd hoor!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:20 schreef SiTu het volgende:
[..]
Wat doe jij toch veel op een dagVooral 's ochtends, je hebt al 5 dingen gedaan en ik zit nog aan mijn ontbijtje. Ok, ik heb nu wel vrij, meestal zit ik dan al op de uni, maar toch
Alsof er nu iets gebeurd. Het is toch elk jaar goed gegaan. Rouwen om Dodenherdenking en de gebeurtenissen van donderdag tot aan hier toe maar om nou te doen alsof heel Nederland vol terroristen zitten....quote:Op maandag 4 mei 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho. Stop.
Als er géén extra beveiliging zou zijn en er zou (weer) iets gebeuren, dan zou heel het land moord en brand krijsen omdat 'men niets geleerd heeft van afgelopen donderdag'. Dus ze móeten wel.
Ben jij geen terrorist dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:44 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Alsof er nu iets gebeurd. Het is toch elk jaar goed gegaan. Rouwen om Dodenherdenking en de gebeurtenissen van donderdag tot aan hier toe maar om nou te doen alsof heel Nederland vol terroristen zitten....
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dan heb je de bergetappe gewonnen, de rode bolletjestrui![]()
![]()
Maar ik hoop wel dat het snel weer wegtrekt voor jejeukt het ook?
Koninginnedag is tot dit jaar toch ook elk jaar goed gegaanquote:Op maandag 4 mei 2009 18:44 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Alsof er nu iets gebeurd. Het is toch elk jaar goed gegaan. Rouwen om Dodenherdenking en de gebeurtenissen van donderdag tot aan hier toe maar om nou te doen alsof heel Nederland vol terroristen zitten....
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:44 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Alsof er nu iets gebeurt. Het is toch elk jaar goed gegaan. Rouwen om Dodenherdenking en de gebeurtenissen van donderdag tot aan hier toe maar om nou te doen alsof heel Nederland vol terroristen zitten....
Neinquote:Op maandag 4 mei 2009 18:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben jij geen terrorist dan?
* Muis006 bergt haar gordel weer op
Alsof er met Koninginnedag iets zou gebeuren. Het is daarvoor toch elk jaar goed gegaan?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:44 schreef Remsjo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Koninginnedag was ook elk jaar goed gegaan tot nu toe.. En die man was ook geen terrorist.
Jaa oke je hebt gelijkquote:Op maandag 4 mei 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof er met Koninginnedag iets zou gebeuren. Het is daarvoor toch elk jaar goed gegaan?
Ben je met mee eens dat áls er iets zou gebeuren dat nooit meer goed te praten zou zijn als er géén extra beveiliging zou zijn? Ik vind het nog wel meevallen eerlijk gezegd. De Koningin gaat direct na die akelige gebeurtenis weer de straat op (op ziekenbezoek e.d.) en vanavond treedt ze ook in het openbaar. Dat getuigt van moed. Als we in Amerika hadden gezeten had ze alleen nog in glazen pausmobielen rondgereden voortaan op Koninginnedag.
Ja, echt.quote:
och och och...quote:Op maandag 4 mei 2009 18:41 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Denk dan Dagboek van Anne Frank
Die andere wordt allemaal Duits in gesproken en daar krijg ik buikpijn van
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:41 schreef Ewelina het volgende:
La vita e bella is toch echt Italiaans. En ik denk dat ik die ga kijken
ik was dus spuit 13...quote:Op maandag 4 mei 2009 18:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, La Vita e Bella is een heel Duitse film
La vita e bella komt twee keerquote:Op maandag 4 mei 2009 18:48 schreef cyclechick het volgende:
Ik kon niet kiezen welke film ik wilde kijken, maar La vita & bella is al begonnen, schindlers list komt pas na 23.00, dus dan wordt het Anne frank
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, echt.
En voor degenen die het hadden over Anne Frank:
Dit is een nieuwe - niet de versie die jullie bedoelen (die is idd erg goed, heb m op dvd zelfs).. deze komt nu voor het eerst in NL op tv, en aan de voorstukjes te zien, is hij niet echt fantastisch..
En nu moet jij je eigen niet aangevallen voelen omdat je een duitse vriend hebquote:Op maandag 4 mei 2009 18:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
och och och...
oh, en la vita e bella is toch vrij italiaas, dacht ik zo..
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:50 schreef Remsjo het volgende:
[..]
En nu moet jij je eigen niet aangevallen voelen omdat je een duitse vriend heb
was jij toch? als ik goed heb gelezen vanochtend
Welk net?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
La vita e bella komt twee keer- hij is er nu, en komt ook nog om 20:02.
Het is de enige van het hele rijtje die ik nog niet gezien heb, so Anne Frank it will bequote:Op maandag 4 mei 2009 18:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, echt.
En voor degenen die het hadden over Anne Frank:
Dit is een nieuwe - niet de versie die jullie bedoelen (die is idd erg goed, heb m op dvd zelfs).. deze komt nu voor het eerst in NL op tv, en aan de voorstukjes te zien, is hij niet echt fantastisch..
Omdat hij zegt dat ie van de Duitse taal moet braken?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
nee..maar ik vind dat wel een ontzettend ondoordachte en populistische opmerking, to be honest.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:50 schreef Remsjo het volgende:
[..]
En nu moet jij je eigen niet aangevallen voelen omdat je een duitse vriend heb
was jij toch? als ik goed heb gelezen vanochtend
Dit dus :pquote:Op maandag 4 mei 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat hij zegt dat ie van de Duitse taal moet braken?
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
daarmee.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
och och och...
oh, en la vita e bella is toch vrij italiaas, dacht ik zo..
Hij schijnt indrukwekkend te zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:53 schreef cyclechick het volgende:
Is der untergang ook een goede film? Die ken ik nog niet, La vita et bella wel... (ohh menn keuzes maken is niet mijn sterkste punt)
Het is niet et, maar è!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:53 schreef cyclechick het volgende:
Is der untergang ook een goede film? Die ken ik nog niet, La vita et bella wel... (ohh menn keuzes maken is niet mijn sterkste punt)
Vat je het nou niet veel te zwaar op?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee..maar ik vind dat wel een ontzettend ondoordachte en populistische opmerking, to be honest.
En ja, ik heb een duitse vriend, en 80% van m'n vrienden is duits. K raak snel geirriteerd door dit soort stomme opmerkingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |