Ja sorry hoor, de regels zijn idd duidelijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:09 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Daar kan ik me goed in vinden.Ik denk de regels zijn vrij duidelijk.Af en toe is gek doen een beetje leuk maar dit slaat de plank goed mis.Ik had graag een potje gespeeld maar dit drukt de pret behoorlijk.Dit is toch geen kleuterschool hier.
Moedervlek?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:11 schreef tomtomaat het volgende:
Eenis een zichtbare, meestal gepigmenteerde huidaandoening. Binnen de dermatologie wordt de betekenis van
beperkt tot naevus naevocellularis [1] [2] [3] : plekken bestaande uit toename van pigmentvormende cellen, dus melanocyten of naevuscellen.
Wat is?
Hey mede verstotenequote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef tomtomaat het volgende:
Argh, die stond vroeger in de Eppo....
We zitten op de bank met reserve spelersquote:
Mogen we niet mee doen ?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:35 schreef BasOne het volgende:
[..]
We zitten op de bank met reserve spelers
Meedoen geen probleem, als je tegen de kritiek kuntquote:Op maandag 4 mei 2009 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mogen we niet mee doen ?
Had ik over het hoofd gezien
Zit ik voor de kat z'n kut te klikken
Ik heb stalkers op het forum, dus wel wat gewend.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:41 schreef BasOne het volgende:
[..]
Meedoen geen probleem, als je tegen de kritiek kunt
Mij niet meegerekendquote:Op maandag 4 mei 2009 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb stalkers op het forum, dus wel wat gewend.
Argh, moest je dat nu doen...quote:Op maandag 4 mei 2009 21:46 schreef tomtomaat het volgende:
Flip Flink?
Proost dan maarquote:
Cheersquote:Op maandag 4 mei 2009 21:57 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Proost dan maar
Bas +1
Stand deel 1535:
Yeux 1
macondo 1
qonmann 3
starla 2
Ofyles2 1
BasOne 3
Tomtomaat 3
Aber natuuurlichquote:Op maandag 4 mei 2009 22:02 schreef tomtomaat het volgende:
zeis?
norich +1quote:
Volgens mij ging het toen om Harderwijk. Kees komt volgens mij uit Bennekom.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:41 schreef BasOne het volgende:
Ik heb 1 of 2 topics terug met google maps heel groot 'HIER WOON IK' gepost, degene die niet opletten houden niet van me
Ehm antwoord is al gegevenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij ging het toen om Harderwijk. Kees komt volgens mij uit Bennekom.
Overigens alleen bedoelt om die vraag af te sluiten, ik wil geen punt, ben toch weer weg
Ah, ik had niet de moeite meer genomen om alles te lezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |