als de eerste persoon de gene achter zich waarschuwt door middel van alarm lichten dan zal het wel mee vallen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:31 schreef TN-FR het volgende:
Haha wel kickuh maar best gevaarlijk als je daar zo met je wagen opeens zo'n dikke rookwolk inrijdt.
toffe actiequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:44 schreef 9christensen het volgende:
Grootse sfeeractie op A1
zaterdag, 16 mei 2009 18:24
http://www.tctubantia.nl/quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:55 schreef Lamzak_ het volgende:
Weet iemand hier of de wedstrijd nog ergens live op internet te zien zal zijn? Mijn vader zit in het buitenland namelijk
Weet niet of radio ook een oplossing is ?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:43 schreef Red_85 het volgende:
Fuckin' vet. Heerlijk hoe dat leeft. Jammer dat ik het waarschijnlijk ga missen omdat ik ook in het buitenland zit en geen goede inet connectie heb.
Zal van de week wel ergens een samenvatting te vinden zijn, hoop ik.
ook via inetquote:
Ik denk dat Twente hem pakt. Heerenveen verdient al jaren een prijs, maar ze zetten steeds de competitie als belangrijkste terwijl de beker voor hun nooit onhaalbaar is geweest.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:56 schreef Chadi het volgende:
Ik hoop dat Heerenveen wint. DIe verdienen wel een prijs na jaren goed voetbal.
als ik het kan installeren is dat zeker een optie.quote:
Heerenveen verneukt het altijd op het laatste momentquote:Op zondag 17 mei 2009 11:56 schreef Chadi het volgende:
Ik hoop dat Heerenveen wint. DIe verdienen wel een prijs na jaren goed voetbal.
van 2 punten. Da's geen gat.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:05 schreef TN-FR het volgende:
Offtopic: hopelijk wint FCK want dan slaan ze meteen een leuk gat met brondby
:S ten opzichte van de vorige trainer niet veel beter. Die behaalde ook de CL. Continuering is geen vooruitgang.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:09 schreef DutchGooner het volgende:
Ik hoop dat Twente hem wint, vind het een knappe prestatie wat McLaren heeft neergezet in een seizoen
2de in de competitie, vorig jaar 4de. Ver in europa, vorig jaar 1ste ronde. Bekerfinale vorig jaar 1ste rondequote:Op zondag 17 mei 2009 14:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
:S ten opzichte van de vorige trainer niet veel beter. Die behaalde ook de CL. Continuering is geen vooruitgang.
Oeps had nog niet de wedstrijd van brondby meegerekend, dus zat nog steeds met de 2 punten vooralrong van vorige week zaterdag in mijn hoofd.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
:S ten opzichte van de vorige trainer niet veel beter. Die behaalde ook de CL. Continuering is geen vooruitgang.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:19 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
2de in de competitie, vorig jaar 4de. Ver in europa, vorig jaar 1ste ronde. Bekerfinale vorig jaar 1ste ronde
En dat met een team dat grotendeels niet veel is veranderd. Beter dan Ajax doen ze het wel maar verder... Twente was vorig jaar al goed.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:19 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
2de in de competitie, vorig jaar 4de. Ver in europa, vorig jaar 1ste ronde. Bekerfinale vorig jaar 1ste ronde
Engelaar, Wilkshire en El Ahmadi weg.. dat is niet niks hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dat met een team dat grotendeels niet veel is veranderd. Beter dan Ajax doen ze het wel maar verder... Twente was vorig jaar al goed.
Zeven nieuwe basisspelers ten opzicht van de play-off vorig jaar tegen Ajaxquote:Op zondag 17 mei 2009 14:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dat met een team dat grotendeels niet veel is veranderd. Beter dan Ajax doen ze het wel maar verder... Twente was vorig jaar al goed.
Zielig om steeds af te moeten sluiten met 'quote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef MarkoA. het volgende:
[..]
Zeven nieuwe basisspelers ten opzicht van de play-off vorig jaar tegen Ajax![]()
Dat is normaal met een bekerfinale. Alle supporters moeten in de regel eerst naar hun stadion om vanuit daar met een combi naar de kuip te gaan. sad but true.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:55 schreef thloreg het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is maar kom net terug van de Coolsingel en het hele Stadhuisplein ligt er verlaten bij... Dacht dat er een bekerfinale was vandaag.. Wel veel politie op straat maar het Stadhuisplein lijkt op iedere doodgewone zondag: Stil en verlaten. Weinig feest dus met Tukkers en Friezen in het centrum.
2 jaar terug mocht AZ gewoon met eigen vervoer komen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is normaal met een bekerfinale. Alle supporters moeten in de regel eerst naar hun stadion om vanuit daar met een combi naar de kuip te gaan. sad but true.
quote:Engelse clubs naar De Kuip
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Vertegenwoordigers van Manchester United, Arsenal, Tottenham Hotspur en Fulham zitten vanmiddag in de Kuip en richten hun aandacht speciaal op de Twentse vleugelspelers Eljero Elia en Marko Arnautovic. De eerste, winnaar van de bronzen schoen en de Johan Cruijff Prijs voor het grootste talent van Nederland, verlengde onlangs zijn contract, maar kreeg de toezegging dat FC Twente deze zomer mee zal werken aan een transfer.
Oostenrijker Arnautovic sprak onlangs de verwachting uit ook na de zomer in Enschede te voetballen. FC Twente-coach Steve McClaren had al een onderhoud met Roda JC-speler Sekou Cissé, in wie hij een mogelijke vervanger van Elia ziet.
Telegraaf.
RTL 7quote:Op zondag 17 mei 2009 17:03 schreef Blawh het volgende:
Waar wordt het eigenlijk uitgezonden?
mooi om te zien altijdquote:Op zondag 17 mei 2009 17:02 schreef Jasza het volgende:
Haha al die bussen, gruwelijk.
quote:Heerenveen plant nachtelijke huldiging
HEERENVEEN - Als Heerenveen zondag tegen FC Twente voor de eerste keer in de historie de KNVB-beker wint, zal het team van trainer Trond Sollied in de late uurtjes nog worden gehuldigd.
De Friese club heeft op het plein naast het Abe Lenstra-stadion een huldiging gepland, die volgens een bericht op de website zeker niet voor 01.00 uur ’s nachts begint.
Heerenveen wil de thuisblijvers bij een overwinning nog een moment met de spelers gunnen. De directie heeft naar eigen zeggen voor dit late tijdstip gekozen om ook de fans die in Rotterdam zijn geweest de gelegenheid te geven het feest mee te vieren.
De spelers van SC Heerenveen vertrokken zaterdagmiddag in een gloednieuwe bus naar Rotterdam voor de finale. Tegenstander FC Twente zette ook zaterdag, na de afsluitende training, koers richting De Kuip. De fans van de Tukkers zwaaiden de spelersbus met spandoeken en fakkels uit vanaf een viaduct over de snelweg A1. Coach Steve McClaren stapte met een volledig fitte selectie in de bus.
Ja het zit diepquote:Op zondag 17 mei 2009 17:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heerenveen - Twente en je moet weer over Ajax beginnen? Zit het zo diep?
Dat weet ik, maar ze lieten het zien omdat Heerenveen die wedstrijd ook speelde. Het onderwerp is al een tijdje Heerenveen, niet Ajax. Ajax kwam toevallig even voorbij tijdens een terugblik.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja het zit diep
Daar praten ze over op tv, druiloor
Echt vreselijk die ventquote:Op zondag 17 mei 2009 17:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
wie gaat het commentaar doen, Leo Driessen toch niet hè
Ik ben niet zozeer voor Twente, ik ben tegen Heerenveen.quote:
Jammer inderdaad. Maar hij valt nog wel in en scoort de winnende goal.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 17:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Dat die McLaren zo is afgemaakt in Engelandis volgens mij gewoon een ontzettend aardige gast.
Klinkt als: Lekker, pijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:58 schreef Rikketik het volgende:
Leuk, Driessen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |