Camataru, Tieme Klompe, Foppe.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:26 schreef Rikketik het volgende:
Wie is echt een clubicoon van SC Heerenveen dan? Afgezien van Abe dan, die moeilijk de beker kan uitreiken.
Je kunt toch afgaan op de fans die je kentquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:15 schreef Suijk het volgende:
Foppe natuurlijk ja.
Maar ik weet nog niet voor wie ik ben. Twente heeft al genoeg succes met hun CL kwalificatie, maar Heerenveen heeft ons pijn gedaan dit jaar. 7-7 en dan met pingels lijkt me prima.
Vorig jaar nog.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit een bekerfinale verloren geloof ik?
Met AA Gentquote:Op maandag 11 mei 2009 19:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit een bekerfinale verloren geloof ik? Dat is wel naar, maar eens moet de eerste keer zijn...
Ik weet dat bij FCtwente een scc nodig hebt om te laten zien of een kopie daarvan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:32 schreef Juan Zueco het volgende:
Vraagje :
Ik heb een Clubkaart van SC Heerenveen en registratie voor uit-wedstrijden.
Het mij beloofde kaartje voor de beker-finale is mij net door de neus geboord.
Er is nog wel aanbod via o.a. marktplaats.
Kan ik met een dergelijk kaartje zonder problemen naar Rotterdam of ben ik gebonden aan id-restricties?
J.
En identiteitsbewijs, wordt toch niet op gecontroleerd.. maarjaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:43 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik weet dat bij FCtwente een scc nodig hebt om te laten zien of een kopie daarvan.
denk niet dat ze gaan controleren, maar weet 't niet zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:32 schreef Juan Zueco het volgende:
Vraagje :
Ik heb een Clubkaart van SC Heerenveen en registratie voor uit-wedstrijden.
Het mij beloofde kaartje voor de beker-finale is mij net door de neus geboord.
Er is nog wel aanbod via o.a. marktplaats.
Kan ik met een dergelijk kaartje zonder problemen naar Rotterdam of ben ik gebonden aan id-restricties?
J.
Dus illegaal, met risico op geen toegang?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:53 schreef 9christensen het volgende:
[..]
denk niet dat ze gaan controleren, maar weet 't niet zeker
Je mag een kaartje 'weggeven' in familie/kennissenkring als je zelf niet kunt. Aan te raden is dan dat je de (S)CC kunt tonen waarmee het kaartje is gekocht, maar ik geloof er geen biet van dat ze 36.000 man/vrouw hun identiteitsbewijs gaan controleren. Zo lang je maar een (S)CC kunt tonen zal het wel goed zijn. Er geldt sowieso geen uitregistratie (= pasfoto), dus al met al zal het wel meevallen..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:12 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Dus illegaal, met risico op geen toegang?
J.
ik verwacht niet dat ze moeilijkheden gaan veroorzaken. Als ze gewoon zien dat jij een supporter bent en de sfeer is goed, dan is de kans heel klein dat ze jou eruit pikken en dan nog denk ik dat ze je er uiteindelijk in laten. Als je rap geen muziek vindt, zal je er toch wel niet al te aggresief uitzienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:12 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Dus illegaal, met risico op geen toegang?
J.
quote:Ook Eric Braamhaar was aanwezig
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
echt iets voor Twente ( en dat bedoel ik positief )
Morgen zullen er zeker weer een paar doekjes hangen
![]()
[..]
![]()
Verbaasd me eigenlijk ook niet neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |