quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:15 schreef Salatrel het volgende:
ach de man is nu begraven...
ik zeg zand erover.
hmmz die is nog beterquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat ze zijn vergeten de onderkant van de handen en de voeten in de bezine te druipen voordat ze gingen fikken doh
OMG WINquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:50 schreef Kai-Itza het volgende:
Voor de Halo-fans onder ons:
[ afbeelding ]
Als mijn ouders dood zouden gaan zou ik sowieso een tijdje niet op Fok! zitten, dus loop alsjeblieft niet zo te jankenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:28 schreef Remsjo het volgende:
Als de ouders van TS dood gaan aan de varkensgriep vind hij het toch ook niet leuk dat daar een heel topic vol slechte grappen aan besteed word.
ik heb met giel beelen gepraat gister, en n handtekeningquote:
Heb je je gedouchet ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb met giel beelen gepraat gister, en n handtekening
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:33 schreef fok_user het volgende:
SUZUKI:
Scheur U Zelf Uw Kist In
Ter land ter zee en in de lucht stopt ermee!
Afgelopen donderdag was de laatse opname in Apeldoorn
"Ram de naald, als je het haalt!"
![]()
Jij bent speciaal voor giel anderhalf uur naar Haarlem gereden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb met giel beelen gepraat gister, en n handtekening
jij bent dom want jij weet niet hoe je sowieso moet spellenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:28 schreef Remsjo het volgende:
Dit topic slaat zoiezo nergens op. Als de ouders van TS dood gaan aan de varkensgriep vind hij het toch ook niet leuk dat daar een heel topic vol slechte grappen aan besteed word.
Eind van het jaar zullen er heus een paar grappen voorbij komen in de oudejaarsconference waar ook ik over de grond rol van het lachen maar nu nog even niet.
Slotje!
Ik zie het voordeel niet helemaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
De finale van X-factor is uitgesteld. Zo zie je maar weer elk nadeel heeft zijn voordeel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |